De afgelopen jaren dachten we onder invloed van de razendsnelle online ontwikkelingen dat het middel ons marketingsucces bepaalde. Maar steeds vaker blijkt dat we daarbij de menselijke factor nogal eens uit het oog verliezen. Terwijl die nu juist het vers...

Lees verder op Marketingfacts »

42 Facebook shares 42 0 Twitter shares 0 665
Marketingfacts

Marketing is meer een inhoudelijk technologisch vak dan ooit. Content, views, clicks, likes, shares, search, analytics en engagement zijn enkele termen die dat illustreren. Het fascineert mij. Juist in deze context van de meetbare content- en techmarketin...

Lees verder op Marketingfacts »

28 Facebook shares 28 62 Twitter shares 62 402
Marketingfacts

Iedereen kent ze wel. De ‘old school’-marketeer die maar amper kan aanklampen. Vaak roepen ze dat vroeger alles beter was. Of erger nog, dat er eigenlijk niets is veranderd. Moderne marketeers lachen er smalend om. Die ouderwetse zenders komen...

Lees verder op Marketingfacts »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 155
Marketingfacts

In januari kwam het e-boek 'Facebook voor ondernemers' uit (en in april de paperback-versie) door Corinne Keijzer. Een boek dat je in 90 minuten uit zou kunnen lezen en dat stap voor stap uitlegt hoe je een zakelijke Facebookpagina opzet. Ik nam het boek...

Lees verder op Marketingfacts »

46 Facebook shares 46 0 Twitter shares 0 120
Marketingfacts

Marketeers, het was me het jaartje wel. Wie dacht dat ie nog kon scoren met emotionele merkwaarden, die sloeg de plank volledig mis. Keihard word je afgerekend in deze transparante post-crisisperiode. Op prijs welteverstaan. ...

Lees verder op Marketingfacts »

12 Facebook shares 12 0 Twitter shares 0 100
Marketingfacts

Deze week struikelde minister Halbe Zijlstra over een leugen. Eentje van lang geleden, maar toch. Een typisch voorbeeld dat liegen overal voorkomt en in veel gevallen pas door de leugenaar erkend wordt als de fout op straat ligt. Ook marketeers liegen. En...

Lees verder op Marketingfacts »

4 Facebook shares 4 25 Twitter shares 25 29
Marketingfacts

De peilingen voor de Tweede Kamerverkiezingen zaten er flink naast. Niet voor de eerste keer. De grote verrassingen voorspelden ze niet, want zo blijkt steeds weer: de (zwevende) kiezer is onvoorspelbaar. Het zijn net mensen! Wie had gedacht dat Thierry B...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/