Het is al bijna 100 jaar geleden dat psychiater en arts Carl Jung het begrip archetype introduceerde. Toch zijn archetypen (oftewel: merkpersoonlijkheden) nog steeds een hot item en worden ze vaak gebruikt door marketeers. Denk maar eens aan L...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Heuvel Marketing

De hoofdtaak van een marketingbureau is natuurlijk marketing. Toch krijgt ieder marketingbureau (net als ieder ander bedrijf) op een bepaald moment met wetgeving te maken. Of het nu bij het sluiten van een contract is of bij het gebruiken van...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Heuvel Marketing

Content is een essentieel onderdeel van een succesvolle inbound marketingstrategie. Zonder inhoud immers geen boodschap. Die boodschap moet ook nog eens aantrekkelijk verpakt worden. Je kunt nog zoveel content de wereld insturen, het moet...

Lees verder op Heuvel Marketing »

1 Facebook shares 1 5 Twitter shares 5 6
Heuvel Marketing

Zes maanden geleden fietste ik op een zonnige maandagochtend naar Heuvel Marketing voor mijn eerste werkdag. Nu, een half jaar later en bijna dertiger graden koeler, gelukkig nog steeds. Hoe cliché ook, de tijd vliegt voorbij! Een mooi moment...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Heuvel Marketing

In september begon ik als Junior Moderne Marketeer bij Heuvel Marketing. In dit blog vertel ik je graag wat meer over mijn eerste weken. Waar heb ik mij de eerste werkdagen mee bezig gehouden? Wat heb ik geleerd en niet onbelangrijk: wat houdt...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Heuvel Marketing

Aandacht maakt alles mooier en alles wat aan aandacht krijgt groeit. Lekkere cliché uitspraken die rechtstreeks van een tegeltje aan de muur komen, maar kloppen als een bus. Want persoonlijke aandacht is onmisbaar voor een succesvolle b2b mar...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Heuvel Marketing

Tips voor het schrijven van een goed blog vliegen je tegenwoordig om de oren. ”Hier moet een blog aan voldoen”, “Zo bereid je je voor op het schrijven van een blog” en “Zo structureer je je blog ”. Al die adviezen, goed bedoeld of...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Heuvel Marketing

Dat moderne marketing draait om het creëren van content klinkt je inmiddels vast niet meer vreemd in de oren. Maar op de vraag hoe je deze content dan precies creëert, daar kan men vaak niet 1-2-3 op antwoorden. En zo gek is dat trouwens nie...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Heuvel Marketing

LinkedIn is het grootste professionele online platform ter wereld. Grote kans dat jouw doelgroep zich daar ook bevindt. LinkedIn gebruikers presenteren zichzelf op het platform, maar gebruiken het ook om te netwerken en op de hoogte te blijven...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Heuvel Marketing

Als ik het heb over delen, denk je misschien direct aan formules en wiskunde. Ik ben meer een alfa en houd me daar het liefst niet mee bezig. Met delen heb ik het in dit geval over de mate waarin je (blog)post geschikt is om te delen op bijvoo...

Lees verder op Heuvel Marketing »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Heuvel Marketing
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/