Het optimaliseren van een website is vooral bij de grote bedrijven in Nederland steeds meer gemeengoed geworden. Bij kleine bedrijven is conversie optimalisatie minder bekend, al merk ik dat ook (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

12 Facebook shares 12 9 Twitter shares 9 21
Webanalisten.nl

A/B-testen aan het uitvoeren maar op zoek naar meer experimenten? De oplossing zit wellicht in het testen op meerdere pagina’s tegelijkertijd. Maar helpt dit in het versnellen van je CRO-programma? Of ben je alleen maar je data aan het vervuilen? Helaas...

Lees verder op Emerce »

1 Facebook shares 1 8 Twitter shares 8 9
Emerce

Google Analytics gebruikers kennen vast wel het moment dat je de funnel van je bedrijf wilt inzien maar dat je erachter komt dat deze niet goed is ingesteld bij je (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

3 Facebook shares 3 4 Twitter shares 4 7
Webanalisten.nl

We zien ze allemaal voorbij komen, op het werk, op LinkedIn, op congressen: voorbeelden van A/B testen met 10%, 20% en 25% uplift. Leuk om te zien waar andere bedrijven (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

3 Facebook shares 3 4 Twitter shares 4 7
Webanalisten.nl

De standaard pagina metingen in Google Tag Manager (GTM) zijn niet altijd toereikend. Vaak willen we meer weten dan alleen maar het exit percentage, de bounce ratio en de tijd (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

4 Facebook shares 4 1 Twitter shares 1 5
Webanalisten.nl

Content grouping in Google Analytics (of in een ander webanalytics tool) is een waardevolle toevoeging aan je web analytics implementatie. Heb jij ook een pagina rapport van meer dan 100 (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

1 Facebook shares 1 3 Twitter shares 3 4
Webanalisten.nl

Lizzie Eardley deelde tijdens de vijfde editie van Conversion Hotel afgelopen november Skyscanner’s inzichten op het gebied van data. Bij Skyscanner staat experimenteren hoog in het vaandel, met dagelijks 500 experimenten (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

3 Facebook shares 3 1 Twitter shares 1 4
Webanalisten.nl

Je bent lekker bezig met A/B-testen maar je wilt (omdat je tegen je limiet aanloopt) meer experimenteren. De oplossing kan hem zitten in het testen op meerdere pagina’s tegelijkertijd. Maar (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

1 Facebook shares 1 2 Twitter shares 2 3
Webanalisten.nl

Matthew Roach is Director of Growth Optimization, Data Science & Analytics bij Sanoma, een van de grootste mediabedrijven in Europa. Matthew rapporteert rechtstreeks aan de CEO in Finland en heeft (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

1 Facebook shares 1 1 Twitter shares 1 2
Webanalisten.nl