De tijd van 'zomaar wat doen' op social media, lijkt voor veel MKB'ers voorbij. Vooral wanneer een organisatie de wondere wereld van inbound marketing ontdekt, gaat het belang van social media écht leven. Mede vanuit dit besef, krijgen wij va...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 46
One4Marketing

De tijd van 'zomaar wat doen' op social media, lijkt voor veel MKB'ers voorbij. Vooral wanneer een organisatie de wondere wereld van inbound marketing ontdekt, gaat het belang van social media écht leven. Mede vanuit dit besef, krijgen wij ui...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 32
One4Marketing

Je hebt de opdracht gekregen om een marketingcampagne op te zetten. Ergens in je achterhoofd dwaalt dat een goede voorbereiding belangrijk is. De paniek slaat toe, want je hebt geen idee hoe je dit aan moet vliegen. Calm down: je bent niet de...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 24
One4Marketing

Je hebt de opdracht gekregen om een marketingcampagne op te zetten. Ergens in je achterhoofd dwaalt dat een goede voorbereiding belangrijk is. De paniek slaat toe, want je hebt geen idee hoe je dit aan moet vliegen. Calm down: je bent niet de...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 24
One4Marketing

“Het in beeld brengen van mijn contacthistorie? Te veel moeite, te weinig opbrengst.” en “Ik weet hoeveel mensen mijn website bezoeken; dat is genoeg.” Het traditionele marketingdenken zit vaak diep in organisaties verweven. Jouw organ...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 20
One4Marketing

Je hebt al eerder kunnen lezen over veelgemaakte fouten bij het opzetten van een contentmarketing campagne. Daarin kwam één fout niet naar voren, die vooral bij inbound marketing nogal eens gemaakt wordt: het centraliseren van middelen in pl...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 12
One4Marketing

Eventmarketing is trending in de B2B. Niet gek, want er zijn tientallen redenen waarom je als bedrijf een evenement zou kunnen organiseren: van naamsbekendheid tot jubileum. Maar het organisatorische aspect kent ook minder fijne kanten. De&nbs...

Lees verder op One4Marketing »

1 Facebook shares 1 6 Twitter shares 6 7
One4Marketing

Naar schatting zijn ongeveer de helft van de sales qualified leads (SQL’s) nog niet klaar om direct een aankoop te doen. Veel organisaties verliezen dit gegeven uit het oog en forceren hun leads om direct een beslissing te maken. In tegenste...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
One4Marketing

Je hebt de opdracht gekregen om een marketingcampagne op te zetten. Ergens in je achterhoofd dwaalt dat een goede voorbereiding belangrijk is. De paniek slaat toe, want je hebt geen idee hoe je dit aan moet vliegen. Calm down: je bent niet de...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
One4Marketing

Het was even een paniekmoment voor marketeers en influencers, toen Facebook naar buiten kwam met haar nieuwe testproject. De nieuwe zogenaamde ‘Explore Feed’ moet Facebookgebruikers stimuleren om dingen buiten het ‘eigen straatje’ te o...

Lees verder op One4Marketing »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
One4Marketing