Gisteren mochten we naar de stembus voor het referendum over de Wiv, ook wel de sleepwet of aftapwet genoemd. De opkomst was voor een referendum hoog. Dit kan natuurlijk komen door de slimme timing met de gemeenteraadsverkiezing. Of is privacy nu een hot...

Lees verder op BouwKennisBlog »

3 Facebook shares 3 2 Twitter shares 2 5
BouwKennisBlog

LEGO, Starbucks en Xbox  – het zijn mooie voorbeelden van bedrijven die slim gebruik maken van online communities. Maar wie denkt dat deze manier van marketing alleen voor B2C-merken is weggelegd, heeft het mis. Ook in de bouw bieden online communities...

Lees verder op BouwKennisBlog »

1 Facebook shares 1 4 Twitter shares 4 5
BouwKennisBlog

Een tijdje geleden was ik bij een B2B-marketing evenement waar alles draaide om Artificial Intelligence. Veel nieuwe ontwikkelingen en tools passeerden de revue; van video marketing platforms tot futuristische AI-assistenten die contact opnemen, gesprekke...

Lees verder op BouwKennisBlog »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 2
BouwKennisBlog