Kunnen ervaringsdeskundigen en theoretici bepalen hoe het e-commercelandschap er in 2020 uit zal zien? Het wordt tenminste getracht met het naslagwerk ShoppingTomorrow. Het boek, dat eind januari 2015 is uitgegeven, is gebaseerd op het werk van tientall...

Lees verder op Frankwatching »

44 Facebook shares 44 0 Twitter shares 0 310
Frankwatching

De 7 beïnvloedingsprincipes van Cialdini worden door veel marketeers ingezet om user experiences en marketingcampagnes in te richten. Maar deze principes kun je ook gebruiken om betere titels te schrijven. Zónder te vervallen in clickbait en valse belof...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

Na een financieel risico blijkt een reputatierisico het belangrijkste risico dat een bedrijf kan lopen. Maar reputatieschade heeft volgens C-level executives van de Economist Intelligence Unit (EUI) en Clifford Chance, de grootste impact op een bedrijf. O...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

Zet analisten, thought leaders en klanten uit de markt bij elkaar en de overkoepelende boodschap is helder: ken je klant! En bij het leren kennen van de klant, moet je geen data schuwen. Software kun je inzetten om je marketing steeds persoonlijker te mak...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/