‘Data are the new oil’ en ‘Nerd is the new black’. Deze quotes hoor je tegenwoordig vaak. Maar in de dagelijkse beroepspraktijk blijken data bij 4 van de 5 bedrijven vaak nog niet zo hot & sexy te zijn. En zeker als het gaat om social. Wil je...

Lees verder op Frankwatching »

21 Facebook shares 21 39 Twitter shares 39 60
Frankwatching

Door de snel toenemende kennis van de werking van het brein zijn we steeds beter in staat om consumenten een bepaalde richting in te sturen, zonder dat die consument zich daar bewust van is en zich ertegen kan weren. Hoe ethisch is neuromarketing? En hoe...

Lees verder op Marketingfacts »

7 Facebook shares 7 10 Twitter shares 10 17
Marketingfacts

Doelstellingen zijn van zeer groot belang om te kunnen bepalen of je succes hebt of niet. En bij doelstellingen horen KPI’s of zorgvuldig geselecteerde metrics, die de beste bijdrage leveren om die doelstellingen ook te meten. Hoewel bureaus over he...

Lees verder op Frankwatching »

13 Facebook shares 13 2 Twitter shares 2 15
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/