Organisaties worden steeds harder aangepakt op hun gebruik van ongezonde stoffen en mogen geen gezondheidsclaims meer maken. Maar het vertrouwen van de consument lijkt steeds verder weg en daarmee ook ons eigen gezonde verstand. Naar officiële instanties...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 44 Twitter shares 44 44
Frankwatching

Bij en vooraf aan de aankoop van producten, laten consumenten zich steeds meer leiden door online aanbevelingen en reviews. Ook zien we een digitalisering-trend bij het afsluiten van een hypotheek: mensen die online advies vragen en geven en soms zelfs h...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 42 Twitter shares 42 42
Frankwatching

In de financiële sector verdwijnen tienduizenden banen, omdat dienstverlening steeds meer gestandaardiseerd wordt. Reorganisaties volgen elkaar in rap tempo op. Dit is aantrekkelijk en efficiënt, want mensen zijn duur en langzaam. Een verzekering kun je...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 37 Twitter shares 37 37
Frankwatching

Het is vandaag verkiezingsdag en daarom blikken we terug op de afgelopen twee weken: wat is er allemaal gebeurd rondom de verkiezingen en wat betekent dit voor de kiezer? Kijk mee terug naar de opvallende momenten en de pure, ongefilterde reacties op soci...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 37 Twitter shares 37 37
Frankwatching

Het Nederlandse Thuisbezorgd.nl heeft sinds twee jaar concurrentie in de wereld van maaltijdbezorging. Het Duitse Foodora, het Britse Deliveroo en het Amerikaanse UberEATS strijden om de eerste en tweede plek. Ze hebben elk een unieke, fluorescerende kleu...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 36 Twitter shares 36 36
Frankwatching

Steeds meer klanten delen tegenwoordig hun ervaringen online, gevraagd en ongevraagd. Het gaat vaak over producten en klantenservice. Deze content staat niet alleen op socialmedia-platforms, zoals Facebook en Twitter. Ze staan ook op reviewsites, blogs en...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 31 Twitter shares 31 31
Frankwatching

Monitoringtools voor social media kunnen niet meer onbeperkt putten uit de data van socialmediaplatformen. Zo heeft bijvoorbeeld Instagram begin dit jaar laten weten dat zij hun data niet meer standaard vrijgeven. Vanaf mei 2019 zijn ook de likes op Inst...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 26 Twitter shares 26 26
Frankwatching

In twee jaar steeg het aantal online reviews over hypotheekadviseurs enorm. In 4 stappen krijg je meer inzicht in wat consumenten delen. Het mond-tot-mondcircuit groeit explosief. Je doelgroep baseert beslissingen op ontelbare meningen via socialmediaplat...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Frankwatching

De kracht van mond-tot-mondreclame is online in de laatste tien jaar explosief gegroeid. Influencer marketing heeft dit een nieuwe dimensie gegeven. Door met de juiste influencers samen te werken, kun je als organisatie of marketeer geloofwaardig, effecti...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Frankwatching

De kracht van verhalen verandert nu media permanent onderdeel zijn van ons sociale verkeer. Ook socialmedia-makers hebben te maken met een dalend vertrouwen, privacy-issues en ethiek. Wat betekenen deze ontwikkelingen voor jouw communicatiestrategie? Met...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/