De verschuiving van werken, winkelen en leven naar online in deze coronaperiode heeft als gevolg dat adoptieprocessen van digitale middelen in een stroomversnelling terecht zijn gekomen. Maar wat voor verschuivingen neemt deze ontwikkeling met zich mee vo...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

Hoe kun je optimaal, persoonlijk kledingadvies geven aan klanten, in een markt waarin de concurrentie groot is? Dat was de vraag voor jeansspecialist Score....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 5 Twitter shares 5 5
Emerce

Een interview met Madelon Fortuin, directeur van NRC Media, over de naderende cookieless world en de gevolgen van het verdwijnen van de third-party cookie....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce

Reynder Bruyns, Strategy Director bij dentsu over het verdwijnen van third-party cookies en de manieren om dit op te vangen. Deel 2 uit een interview-reeks over dit onderwerp. ...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce

Veel organisaties noemen testen heel belangrijk, maar brengen dat niet in de praktijk. Hoe ontwikkel je een echte datagedreven testcultuur in je bedrijf? ...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/