Data-driven-marketing. Wie kent het niet? Albert Heijn doet er aan, de Hema doet er aan, de Rabobank doet er aan, heel de corporate wereld doet er aan, of wil er aan doen. Grote bedrijven willen allerhande informatie van je. Ze willen weten wie je bent, h...

Lees verder op El Contento »

4 Facebook shares 4 0 Twitter shares 0 74
El Contento

Luisteren. Wat een machtig woord is dat toch. Vrijwel alle bedrijven en communicatiemanagers hebben het erover. We moeten luisteren. Daar leren we van. Met de informatie die we uit de gesprekken verkrijgen kunnen we ons voordeel doen en de dienstverlening...

Lees verder op El Contento »

7 Facebook shares 7 0 Twitter shares 0 55
El Contento

Kritische geesten zijn lastig. Net spoken. Kritiek lijkt negatief. En negatief is niet ok, o nee, zeker niet ok.  DE-MO-TI-VE-REND wordt gefluisterd. De corrector maakt kromme zinnen recht en haalt tikfoutjes uit teksten. Soms ziet hij dat een beweri...

Lees verder op El Contento »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 10
El Contento

Alle geweldige films en alle prachtige verhalen hebben wel zo’n scène. De held komt in de problemen en dreigt kopje onder te gaan. In ‘The Kiss of The Spiderwoman’ lijkt Luis Molina het eten van een vergiftigd bord pap niet te overleven. In ‘It...

Lees verder op El Contento »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 1
El Contento

Wie deel 1 heeft gemist van El Contento’s serie ‘Big ideas over verandering’ hoeft niet te treuren. Klik hier en je leest waarom je ook alweer bent gemaakt om te veranderen. Dit tweede blog gaat over blokkades die mensen kunnen ervaren bij...

Lees verder op El Contento »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
El Contento
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/