Een jaar geleden kwam Google Analytics met conversie attributie aanzetten. Iedereen sprong er op af maar veel kwamen met de staart tussen de benen terug. Zoals Peter O’Neill tijdens zijn keynote op Google Analytics User Conference al aangaf: Met meer fu...

Lees verder op Emerce »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 29
Emerce

Het team van Webanalisten heeft de koppen even bij elkaar gestoken. We hebben de beste boeken van het afgelopen jaar op een rijtje gezet. Dit zijn de zes must-reads op het (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

18 Facebook shares 18 0 Twitter shares 0 18
Webanalisten.nl

Op vrijdag 20 april organiseert MeasureCamp Amsterdam een workshop-dag. Of je nu verdieping wilt in een onderwerp waar je dagelijks al mee bezig bent of iets geheel nieuws wilt leren (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

9 Facebook shares 9 8 Twitter shares 8 17
Webanalisten.nl

Het zit ‘m vaak in de kleine dingen. Handigheidjes aanbrengen in content, afbeeldingen en buttons kunnen een wereld van verschil maken. Weinig moeite, groot verschil. Deze vijf tips kun jij (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

13 Facebook shares 13 0 Twitter shares 0 13
Webanalisten.nl

Adobe zegt altijd te luisteren naar hun klanten en zodoende heeft Adobe de laatste vijf jaar een digitale transformatie meegemaakt. Termen als user experience, creativiteit en merkervaring vallen. Adobe wil (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 6
Webanalisten.nl

Conversion Hotel 2015 (#CH2015) was weer een groot succes. Maar liefst tien top sprekers en vijf unconference sessies over optimaliseren en analyseren. Tijdens de presentatie van Peep Laja, Oli Gardner (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

6 Facebook shares 6 0 Twitter shares 0 6
Webanalisten.nl

Streef altijd naar het hebben van een goede dialoog met je klant. Te veel organisaties communiceren in eenrichtingsverkeer. Klantcontact is daarom één van de belangrijkste onderdelen om goed te blijven optimaliseren; (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 2
Webanalisten.nl

Optimaliseren is zwaar werk en niet alleen voor de conversie optimalisatie specialist of het optimalisatie team. Optimaliseren en testen moet door de gehele organisatie worden gedragen en worden uitgevoerd om het (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

2 Facebook shares 2 0 Twitter shares 0 2
Webanalisten.nl

Optimaliseren (van usability-onderzoek tot aan A/B-testen) start bij het definiëren van de juiste optimalisatiedoelen. Wat bepaalt het succes? Wanneer is het een succes? Daar moet later goed antwoord op kunnen (…) Lees meer...

Lees verder op Webanalisten.nl »

1 Facebook shares 1 0 Twitter shares 0 1
Webanalisten.nl