“Zelf ben ik daar nooit echt bang geweest voor verandering. Het is iets wat ik altijd heb omarmd omdat je er dingen mee in beweging krijgt”, zegt Erwin Van Osta (54), topman van doe-het-zelfketen Hubo. “Noem me gerust een old school CEO, want...

Lees verder op Bloovi »

237 Facebook shares 237 25 Twitter shares 25 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 262
Bloovi

Of ze het nu leuk vinden of niet, Dries Henau en Yuri Vandenbogaerde zullen altijd in één adem worden genoemd met Wasbar, hun inmiddels verkochte concept waarmee ze in 2013 het tv-programma Topstarter wonnen. Vandaag heeft het olijke ondernemersd...

Lees verder op Bloovi »

206 Facebook shares 206 12 Twitter shares 12 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 218
Bloovi

Reclame is niet meer wat het geweest is. Waar zijn de grote campagnes van weleer gebleven die merken in no time op de kaart zetten? “Jonge marketeers hebben daar geen enkele notie meer van”, zegt Wim Vermeulen, auteur van ‘Marketing voor de...

Lees verder op Bloovi »

151 Facebook shares 151 43 Twitter shares 43 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 194
Bloovi

Herman Konings heeft zijn zesde boek klaar. Geen makkelijke bevalling, dixit de auteur (“ik sta nog altijd liever op een podium”), maar zijn nieuwste worp - ‘We, Myself & A.I.’ gedoopt - mag er best wezen. Voor het eerst was Konings niet de...

Lees verder op Bloovi »

49 Facebook shares 49 17 Twitter shares 17 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 66
Bloovi

Ieder mens maakt fouten, falen hoort nu eenmaal bij het leven. En toch vegen we mislukkingen liefst zo snel mogelijk onder de mat, om vooral te kunnen opscheppen over onze succesverhalen. Door het taboe rond falen missen we enorme kansen, vindt Ned...

Lees verder op Bloovi »

32 Facebook shares 32 16 Twitter shares 16 0 LinkedIn shares 0 0 GooglePlus shares 0 48
Bloovi