Rudi De Kerpel die op 56-jarige leeftijd met pensioen gaat? Het klinkt haast even ongeloofwaardig als zouden vakbonden het morgen opnemen voor de werkgever. Niet dus. En toch zal er voor de Oost-Vlaamse ondernemer heel wat veranderen, nu hij zijn...

Lees verder op Bloovi »

403 Facebook shares 403 36 Twitter shares 36 439
Bloovi

“Zelf ben ik daar nooit echt bang geweest voor verandering. Het is iets wat ik altijd heb omarmd omdat je er dingen mee in beweging krijgt”, zegt Erwin Van Osta (54), topman van doe-het-zelfketen Hubo. “Noem me gerust een old school CEO, want...

Lees verder op Bloovi »

243 Facebook shares 243 25 Twitter shares 25 268
Bloovi

Of ze het nu leuk vinden of niet, Dries Henau en Yuri Vandenbogaerde zullen altijd in één adem worden genoemd met Wasbar, hun inmiddels verkochte concept waarmee ze in 2013 het tv-programma Topstarter wonnen. Vandaag heeft het olijke ondernemersd...

Lees verder op Bloovi »

213 Facebook shares 213 14 Twitter shares 14 227
Bloovi

Reclame is niet meer wat het geweest is. Waar zijn de grote campagnes van weleer gebleven die merken in no time op de kaart zetten? “Jonge marketeers hebben daar geen enkele notie meer van”, zegt Wim Vermeulen, auteur van ‘Marketing voor de...

Lees verder op Bloovi »

177 Facebook shares 177 44 Twitter shares 44 221
Bloovi

Herman Konings heeft zijn zesde boek klaar. Geen makkelijke bevalling, dixit de auteur (“ik sta nog altijd liever op een podium”), maar zijn nieuwste worp - ‘We, Myself & A.I.’ gedoopt - mag er best wezen. Voor het eerst was Konings niet de...

Lees verder op Bloovi »

50 Facebook shares 50 17 Twitter shares 17 67
Bloovi

Ieder mens maakt fouten, falen hoort nu eenmaal bij het leven. En toch vegen we mislukkingen liefst zo snel mogelijk onder de mat, om vooral te kunnen opscheppen over onze succesverhalen. Door het taboe rond falen missen we enorme kansen, vindt Ned...

Lees verder op Bloovi »

32 Facebook shares 32 17 Twitter shares 17 49
Bloovi

Drie op vier merken zijn in de ogen van de consument compleet waardeloos. Geen cijfer waar je als marketeer echt vrolijk van wordt. Al zeker niet in een digitaal tijdperk waarin bedrijven het steeds moeilijker hebben om mensen te verleiden én voor...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Bloovi

2019 was het jaar waarin Bert Van Wassenhove misschien niet zijn laatste boek maar zeker wel zijn opus magnum schreef. ‘De Marketingbijbel voor een digitale wereld’, 200 pagina’s dik, gaat over trends die de marketing van morgen zullen vormge...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Bloovi

Hij is dé coming man in het Belgische ondernemerslandschap. Met een netwerk waar menig bedrijfsleider een moord zou voor begaan. Dat heeft de 32-jarige Youssef Kobo, Antwerpenaar met Marokkaanse roots, te danken aan zijn onstilbare nieuwsgierighei...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Bloovi

Tweeënhalf jaar lang had Patrick Stal de leiding over 220 marketeers in 40 landen. Dat was toen nog in de hoedanigheid van Head of Marketing EMEA voor Uber. Want sinds april van dit jaar is de Nederlander een heel andere weg ingeslagen, weliswaar...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Bloovi
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/