Veelgehoorde kritiek op Google Smart Shopping is dat het te veel stuurt op gebruikers die tóch al bij je gekocht zouden hebben. Dat noemen we ook wel het selectie-effect. Je haalt meer uit je campagnes als je dit kunt vermijden. Ik licht in dit artikel t...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching

Google kwam met een grote aankondiging met betrekking tot Match Types (ook wel zoekwoordopties) voor zoekwoorden. Broad Match Modified verdwijnt namelijk. Deze belangrijke aankondiging is per e-mail naar alle adverteerders gestuurd. Niet alleen ontstaat e...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 9 Twitter shares 9 9
Frankwatching

De naam die je aan een campagne geeft kán heel onbeduidend lijken. Het heeft namelijk geen enkele, directe invloed op de prestaties van je campagne. Toch kan het indirect een grote impact op je Google Ads-account, overzicht en tijdsbesteding hebben. De '...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Marketingfacts

Overzicht is belangrijk in je Google Ads structuur. De voor-en nadelen van drie veelvoorkomende structuren: Broad, IBAG en SKAG....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce

Hagakure is de nieuwe Search Ads-structuur van Google die optimaal inspeelt op Machine Learning. De eerste resultaten zijn veelbelovend....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce

New Customer Acquisition Goals kent een waarde toe aan conversies van nieuwe klanten in Google Smart Shopping. Hoe werkt het?...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/