Veelgehoorde kritiek op Google Smart Shopping is dat het te veel stuurt op gebruikers die tóch al bij je gekocht zouden hebben. Dat noemen we ook wel het selectie-effect. Je haalt meer uit je campagnes als je dit kunt vermijden. Ik licht in dit artikel t...
Lees verder op Frankwatching »

2

11
13 Di 22 december 2020 - 12:12Alex Van De PolFrankwatchingDe naam die je aan een campagne geeft kán heel onbeduidend lijken. Het heeft namelijk geen enkele, directe invloed op de prestaties van je campagne. Toch kan het indirect een grote impact op je Google Ads-account, overzicht en tijdsbesteding hebben. De '...
Lees verder op Marketingfacts »

1

4
5 Wo 13 januari 2021 - 10:10Alex Van De PolMarketingfactsOverzicht is belangrijk in je Google Ads structuur. De voor-en nadelen van drie veelvoorkomende structuren: Broad, IBAG en SKAG....
Lees verder op Emerce »

0

2
2 Ma 25 januari 2021 - 10:10Alex Van De PolEmerceNew Customer Acquisition Goals kent een waarde toe aan conversies van nieuwe klanten in Google Smart Shopping. Hoe werkt het?...
Lees verder op Emerce »

0

2
2 Wo 25 november 2020 - 08:08Alex Van De PolEmerce