Het kan je bijna niet zijn ontgaan: Albert Heijn heeft een nieuwe campagne, waarin de nieuwe supermarktmanager (zeg maar: de opvolger van meneer Van Dalen) wordt geïntroduceerd. Met een nieuwe pay-off: ‘Dat is het lekkere van Albert Heijn’. De eerste...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 29 Twitter shares 29 29
Marketingfacts

Wat kan er misgaan? Een merk dat bekend staat om zijn spraakmakende campagnes. Een concept dat al ruim 35 jaar meegaat. Een van Nederlands meest gelauwerde creatieven, vermaard om zijn humoristische ideeën. Een van Nederlands beste commercialregisseurs....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 6 Twitter shares 6 6
Marketingfacts

Het kan je bijna niet zijn ontgaan: Albert Heijn heeft een nieuwe campagne, waarin de nieuwe supermarktmanager (zeg maar: de opvolger van meneer Van Dalen) wordt geïntroduceerd. Met een nieuwe pay-off: ‘Dat is het lekkere van Albert Heijn’. De eerste...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/