Steeds vaker houden marketeers zich bezig met het personaliseren van klantervaringen. Dat personalisatie geen buzzwoord is, bewees Google tijdens Google Marketing Live 2018. Tijdens het event werden responsive search ads aangekondigd. Dit nieuwe advertent...

Lees verder op Frankwatching »

19 Facebook shares 19 20 Twitter shares 20 39
Frankwatching

De term dynamische video passeert steeds vaker de revue. Het klinkt krachtig, maar wat wordt er nou precies mee bedoeld? Wat zijn de creatieve mogelijkheden van dynamische video-advertenties?...

Lees verder op Marketingfacts »

11 Facebook shares 11 15 Twitter shares 15 26
Marketingfacts

Eerder schreef ik op Marketingfacts over de creatieve mogelijkheden van dynamische video-advertenties. Hoewel dynamische video een krachtig middel is, is de manier van distribueren minstens zo belangrijk. Dynamische video-advertenties hebben dan ook...

Lees verder op Marketingfacts »

9 Facebook shares 9 11 Twitter shares 11 20
Marketingfacts