Zaterdag was ik op de Nacht van de Poëzie. Een bizar evenement: het duurt 7 uur en trekt dik 2.000 bezoekers. Ja, 2.000 bezoekers op een poëzieavond. Ik lees maar weinig poëzie, maar ik wilde kijken wat je van dichters kan leren over schrijven. Van die...

Lees verder op Schrijvenvoorinternet »

70 Facebook shares 70 0 Twitter shares 0 234
Schrijvenvoorinternet

Vorige week ging ik met mijn gezin naar Disneyland Parijs. En ik zag daar een beetje tegenop, eigenlijk. Want ik word niet goed van het suikerzoete Disney Channel op TV. En ik durf niet in de achtbaan.  Ik wist nog niet dat ik een lesje pretpark-psycholo...

Lees verder op Schrijvenvoorinternet »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 218
Schrijvenvoorinternet

Het boek 'Hooked' van Nir Eyal is een hit in Silicon Valley. Want de Stanford-docent legt daarin uit hoe je consumenten verslaafd maakt aan je nieuwe product, in 4 simpele stappen. Hooked is deze maand in Nederlandse vertaling uitgekomen. Een superinteres...

Lees verder op Marketingfacts »

31 Facebook shares 31 0 Twitter shares 0 200
Marketingfacts

Stel: je verandert iets op je website. Je zet bijvoorbeeld een nieuwe tekst op je verkooppagina. Hoe weet je dan of dat een verbetering is? Daar kom je achter met een A/B-test. Je meet of de nieuwe variant van de pagina meer verkoop oplevert dan het...

Lees verder op Marketingfacts »

25 Facebook shares 25 0 Twitter shares 0 199
Marketingfacts

De meeste marketing is totaal niet onderscheidend. Een van de redenen daarvoor is dat marketing stijf staat van de clichés. Misschien is het je ook weleens opgevallen dat bedrijven binnen een bepaalde branche vaak ongeveer hetzelfde zeggen. Je vindt bijv...

Lees verder op Schrijvenvoorinternet »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 198
Schrijvenvoorinternet

Ik kreeg van de week een tweet die bij mij een zenuw raakte. De tweet is van een onderneemster die een plaats had gereserveerd in mijn webinar over mijn 10 grootste eye openers uit 10 jaar online verkoop (webinar is inmiddels voorbij). Ze twitterde: ̶...

Lees verder op Schrijvenvoorinternet »

52 Facebook shares 52 0 Twitter shares 0 194
Schrijvenvoorinternet

Het kopje ‘Welkom’ op een homepage kun je vergelijken met een welkomstmat bij de voordeur. Goed bedoeld, maar andere dingen werken eigenlijk beter. Ik geef je 4 tips om bezoekers wél het gevoel te geven dat ze welkom zijn op je homepage. Lees welke k...

Lees verder op Schrijvenvoorinternet »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 183
Schrijvenvoorinternet

Responsive websites zijn perfect leesbaar op tablets en smartphones. Dat komt doordat een website met een responsive design zichzelf automatisch aanpast aan de schermgrootte van de bezoeker. Heeft je website nog geen responsive design? Dan wordt dat tijd....

Lees verder op Schrijvenvoorinternet »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 177
Schrijvenvoorinternet

Ben jij ook een ondernemer die precies weet wat je klanten nodig hebben? En vertel je op je homepage uitgebreid hoe jij ze daarbij gaat helpen? Lees dan verder, want je website boeit je klanten voor geen meter. Hoe maak je de instincten van je klanten wak...

Lees verder op Schrijvenvoorinternet »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 162
Schrijvenvoorinternet

Albert Einstein heeft iets slims gezegd dat je kunt gebruiken om je website overtuigender te maken: Example isn’t another way to teach. It’s the only way to teach. Dus: als je klanten wilt overtuigen dat je product of dienst goed is, demonstre...

Lees verder op Schrijvenvoorinternet »

50 Facebook shares 50 0 Twitter shares 0 147
Schrijvenvoorinternet
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/