Het kan zijn dat je aan de slag wil met storytelling – of dat al doet, want het is een ware hype. De kans is ook aanwezig dat je millenials wilt bereiken, ze zijn commercieel immers een erg aantrekkelijke doelgroep. In dit artikel de tips van twee autor...
Lees verder op Frankwatching »

0

62
62 Ma 10 juli 2017 - 09:09Aaron MirckFrankwatchingVrij Nederland heeft gigantisch veel betekend voor de Nederlandse journalistiek. Het was de eerste titel die het persoonlijke publiek maakte, de eerste die ‘de gewone man’ aan het woord liet en echt durfde in te zetten op (kwalitatief) beeld. Als hede...
Lees verder op Frankwatching »

0

47
47 Zo 30 juli 2017 - 07:07Aaron MirckFrankwatchingHet lijkt alsof het contra-intuïtief is om het goede voorbeeld in beeld te brengen. In campagnes zien we sigarettenpakjes met zwarte longen, vuilnishopen en kinderen die zichzelf voor aap zetten omdat ze dronken zijn. Dit zijn dan ook gigantisch sterke,...
Lees verder op Frankwatching »

14

22
36 Di 13 augustus 2019 - 11:11Aaron MirckFrankwatchingIn de 21ste eeuw is fake news geen uitzondering meer. Online media hebben een eigen dynamiek. Je mag zelf bedenken welk effect dat had op de laatste presidentsverkiezingen in Amerika. Als PR-adviseur hoop ik dat nieuwsmedia over twintig jaar nog steeds r...
Lees verder op Frankwatching »

6

14
20 Di 12 februari 2019 - 10:10Aaron MirckFrankwatchingIedereen kent Airbnb, Slack en Instagram. Maar ook deze tech-giganten zijn ergens begonnen. Zij wisten hun eerste gebruikers met PR binnen te halen. Daarom in dit artikel 4 PR-trucs die je van deze bedrijven kunt leren. In de blog van Lenny Rachitsky-nieu...
Lees verder op Frankwatching »

0

16
16 Ma 08 maart 2021 - 07:07Aaron MirckFrankwatchingHoe maak je presentaties, gesprekken of teksten minder wollig? Vermijd twijfelwoorden, schrap in teksten en rond een verkoopgesprek af met een gesloten vraag. In dit artikel deel ik deze en andere tips met je. Het boek Weg met wollig biedt je concrete tip...
Lees verder op Frankwatching »

0

16
16 Wo 30 december 2020 - 12:12Aaron MirckFrankwatchingOok in het nieuwe jaar wil je er weer voor zorgen dat je merk bekender wordt via PR. Omdat het zorgt voor meer bezoekers op je site, omdat het ervoor zorgt dat de organisatie gezien wordt als een expert of omdat je simpelweg een nieuw merk lanceert. Deze...
Lees verder op Frankwatching »

0

14
14 Wo 13 januari 2021 - 07:07Aaron MirckFrankwatchingJe bent niet tevreden met bepaalde werknemers, zou meer winst willen maken of je hebt het plafond van je onderneming bereikt. Dat gebeurt elk bedrijf wel eens. Dan is het tijd om structuur aan te brengen in je organisatie. Als je de interne structuur op o...
Lees verder op Frankwatching »

0

13
13 Vr 18 september 2020 - 11:11Aaron MirckFrankwatching‘Rumag mag weer’, las ik laatst op Adformatie. In het reclameblad blikt het merk terug op het roerige jaar 2020. Veel bedrijven maken een ‘reputatiecyclus’ door. Gaat die vlieger ook op voor RUMAG? Wordt. 2021. Het. Jaar. Van. RUMA...
Lees verder op Frankwatching »

0

12
12 Zo 24 januari 2021 - 08:08Aaron MirckFrankwatchingJe focus zou niet óf op het maken, óf op het vermarkten van je product of dienst moeten liggen. Een focus op allebei is belangrijk om werk te maken dat langer dan een seizoen verkoopt. In Perennial Seller (affiliate) beschrijft Ryan Holiday hoe je ervoo...
Lees verder op Frankwatching »

0

7
7 Do 15 oktober 2020 - 13:01Aaron MirckFrankwatching