Het kan zijn dat je aan de slag wil met storytelling – of dat al doet, want het is een ware hype. De kans is ook aanwezig dat je millenials wilt bereiken, ze zijn commercieel immers een erg aantrekkelijke doelgroep. In dit artikel de tips van twee autor...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 62 Twitter shares 62 62
Frankwatching

Vrij Nederland heeft gigantisch veel betekend voor de Nederlandse journalistiek. Het was de eerste titel die het persoonlijke publiek maakte, de eerste die ‘de gewone man’ aan het woord liet en echt durfde in te zetten op (kwalitatief) beeld. Als hede...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 47 Twitter shares 47 47
Frankwatching

Vanaf mei 2018 moeten bedrijven voldoen aan nieuwe Europese privacywetgeving. De GDPR, zoals deze wet heet, wordt in het FD een “feest voor accountants, adviseurs en advocatenkantoren” genoemd. Een nieuwe markt biedt nieuwe kansen. Maar hoe la...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 34 Twitter shares 34 34
Frankwatching

Onlangs ontdekte ik de term content fatigue: een mooie term om het contentoverschot te beschrijven. Nu steeds meer B2B-bedrijven ontdekken dat het loont om een uitgever te zijn, is er een overschot aan content  – of een gebrek aan lezers, net hoe j...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 28 Twitter shares 28 28
Frankwatching

Het lijkt alsof het contra-intuïtief is om het goede voorbeeld in beeld te brengen. In campagnes zien we sigarettenpakjes met zwarte longen, vuilnishopen en kinderen die zichzelf voor aap zetten omdat ze dronken zijn. Dit zijn dan ook gigantisch sterke,...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 22 Twitter shares 22 22
Frankwatching

In de 21ste eeuw is fake news geen uitzondering meer. Online media hebben een eigen dynamiek. Je mag zelf bedenken welk effect dat had op de laatste presidentsverkiezingen in Amerika. Als PR-adviseur hoop ik dat nieuwsmedia over twintig jaar nog steeds r...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Frankwatching

Je bent (beginnend) directeur of marketeer en wordt gevraagd om een marketingplan te schrijven. Tegelijkertijd ben je druk met de dagelijkse operatie. Je agenda staat bol van vergaderingen en overlegmomenten. En om de week word je daarnaast ook overvallen...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 10 Twitter shares 10 10
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/