Het kan zijn dat je aan de slag wil met storytelling – of dat al doet, want het is een ware hype. De kans is ook aanwezig dat je millenials wilt bereiken, ze zijn commercieel immers een erg aantrekkelijke doelgroep. In dit artikel de tips van twee autor...

Lees verder op Frankwatching »

26 Facebook shares 26 62 Twitter shares 62 88
Frankwatching

Vrij Nederland heeft gigantisch veel betekend voor de Nederlandse journalistiek. Het was de eerste titel die het persoonlijke publiek maakte, de eerste die ‘de gewone man’ aan het woord liet en echt durfde in te zetten op (kwalitatief) beeld. Als hede...

Lees verder op Frankwatching »

4 Facebook shares 4 47 Twitter shares 47 51
Frankwatching

Vanaf mei 2018 moeten bedrijven voldoen aan nieuwe Europese privacywetgeving. De GDPR, zoals deze wet heet, wordt in het FD een “feest voor accountants, adviseurs en advocatenkantoren” genoemd. Een nieuwe markt biedt nieuwe kansen. Maar hoe la...

Lees verder op Frankwatching »

6 Facebook shares 6 34 Twitter shares 34 40
Frankwatching

In de 21ste eeuw is fake news geen uitzondering meer. Online media hebben een eigen dynamiek. Je mag zelf bedenken welk effect dat had op de laatste presidentsverkiezingen in Amerika. Als PR-adviseur hoop ik dat nieuwsmedia over twintig jaar nog steeds r...

Lees verder op Frankwatching »

3 Facebook shares 3 12 Twitter shares 12 15
Frankwatching