Het kan zijn dat je aan de slag wil met storytelling – of dat al doet, want het is een ware hype. De kans is ook aanwezig dat je millenials wilt bereiken, ze zijn commercieel immers een erg aantrekkelijke doelgroep. In dit artikel de tips van twee autor...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 62 Twitter shares 62 62
Frankwatching

Vrij Nederland heeft gigantisch veel betekend voor de Nederlandse journalistiek. Het was de eerste titel die het persoonlijke publiek maakte, de eerste die ‘de gewone man’ aan het woord liet en echt durfde in te zetten op (kwalitatief) beeld. Als hede...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 47 Twitter shares 47 47
Frankwatching

Het lijkt alsof het contra-intuïtief is om het goede voorbeeld in beeld te brengen. In campagnes zien we sigarettenpakjes met zwarte longen, vuilnishopen en kinderen die zichzelf voor aap zetten omdat ze dronken zijn. Dit zijn dan ook gigantisch sterke,...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 22 Twitter shares 22 22
Frankwatching

In de 21ste eeuw is fake news geen uitzondering meer. Online media hebben een eigen dynamiek. Je mag zelf bedenken welk effect dat had op de laatste presidentsverkiezingen in Amerika. Als PR-adviseur hoop ik dat nieuwsmedia over twintig jaar nog steeds r...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Frankwatching

Je bent niet tevreden met bepaalde werknemers, zou meer winst willen maken of je hebt het plafond van je onderneming bereikt. Dat gebeurt elk bedrijf wel eens. Dan is het tijd om structuur aan te brengen in je organisatie. Als je de interne structuur op o...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Frankwatching

Je focus zou niet óf op het maken, óf op het vermarkten van je product of dienst moeten liggen. Een focus op allebei is belangrijk om werk te maken dat langer dan een seizoen verkoopt. In Perennial Seller (affiliate) beschrijft Ryan Holiday hoe je ervoo...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 7 Twitter shares 7 7
Frankwatching

Veel organisaties willen PR inzetten, omdat ze willen uitgroeien tot een autoriteit in hun markt. Vaak lopen ze tegen het volgende probleem aan: er zou niet genoeg nieuwswaardige content in huis zijn. Geen probleen: deze zes vormen van content vinden jour...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 4 Twitter shares 4 4
Emerce

Ben je op zoek naar media aandacht, naar free publicity? Dat begint met een goed persbericht schrijven. Je bedenkt interessante content en maakt daar een persbericht van dat je deelt met redacties. Maar hoe schrijf je een goed persbericht? Dit artikel leg...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 3 Twitter shares 3 3
Emerce

Word je geïnterviewd? In dit artikel geeft PR-deskundige Aaron Mirck van Presscloud je een aantal handige tips, zodat je als woordvoerder vriendelijk en deskundig overkomt....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 2 Twitter shares 2 2
Emerce

Het nieuws wordt al weken gedomineerd door het coronavirus. Hoe blijf je als merk relevant in deze crisis? Coronacrisis-communicatie luistert bijzonder nauw, getuigt ook het Zondag met Lubach-item over RUMAG. In dit artikel deel ik voorbeelden van geslaag...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/