Populairste online marketing bloggers van 2014

  • Gaby Siera

    Zes manieren waarop merken zich kunnen positioneren in het nieuwe normaal In de afgelopen maanden waren we toeschouwers van een grote en plotselinge verandering in de samenleving, van een gezondheidscrisis tot een financiële en sociale crisis. Sindsdien is de grote vraag: hoe gaat de toekomst eruit zien, wat is het ‘nie… Lees verder op Marketingfacts…

  • Wilfred Stomp

    Bedrijfsreviews: op je eigen site of beter extern verzamelen? Dat product- en bedrijfsreviews van klanten belangrijk zijn, staat buiten kijf. Er is al veel geschreven over de voor- en nadelen van customer reviews voor webwinkels en hun producten. Maar daarbij wordt niet duidelijk of je die customer reviews het beste… Lees verder op Marketingfacts…

  • Stef Heutink

    De overeenkomst tussen kerst en retail: ze stemmen tot weemoedigheid De week begon met Macintosh en V&D, DA volgde. We kunnen rustig spreken van een retailcrisis, maar een verrassing kan het allemaal niet zijn. Want alles lijkt te veranderen, en sneller dan ooit, behalve retailers…. Lees verder op Marketingfacts » 108 0 606 Vr 25 december 2015 –…

  • Bert Vandebuerie

    De drie kantelmomenten van Daniëlle Vanwesenbeeck: “Zouden we de principes van het bedrijfsleven integreren in de politiek, dan kan je als ondernemer misschien een verschil maken” In 2004 richtte Daniëlle Vanwesenbeeck haar eigen bedrijf op: MASTERmail, gespecialiseerd in direct mailings. Naast fulltime onderneemster is Vanwesenbeeck ook moeder van twee kinderen, vaste columniste bij Trends…

  • Steven Van Belleghem

    10 richtlijnen voor succesvolle contentmarketing in 2016 & 2017 Contentmarketing is niets nieuws onder de zon. Facebook creëerde een nood bij bedrijven om erin te investeren. Hoewel contentmarketing gezien wordt als hype, investeren heel wat bedrijven er toch in omdat ze zich (licht) gedwongen voelen. Of omdat ze sn… Lees verder op Frankwatching » 209…

  • Matthias Laqueur

    Offline retail is niet dood Begrijp me niet verkeerd. Het model van klassieke retail op zich is voltooid verleden tijd. Met dat in het achterhoofd hebben onheilspellende berichten over de toekomst (lees: ondergang) van retail dus wel een punt. Maar stellen dat e-commerce klassieke r… Lees verder op Frankwatching » 105 0 418 Wo…

  • Wouter Boon

    De zinloosheid van de onbegrijpelijke abri-poster My bad, Katy Perry had ik inderdaad niet herkend in mijn vorige artikel over de zinloosheid van de generieke merkbelofte…. Lees verder op Marketingfacts » 0 0 0 Vr 01 juli 2022 – 09:09Wouter BoonMarketingfacts Hoe het zieke Facebook het moedermerk besmet Het begon zo idealistisch; Facebook wilde…

  • Steven Van Stavoren

    4 originele experience marketing voorbeelden Marketing veranderd voortdurend en één van de nieuwe trends is experience marketing. Op deze manier laat je mensen je product ‘beleven’ waardoor de toegevoegde waarde ervan toe neemt. Er zijn veel verschillende manieren om dit te doen. Ik heb de 4 l… Lees verder op Events en Marketing »…

  • Rick.burgers_11620176

    Skigebieden treffen maatregelen om leegloop te voorkomen Skigebieden treffen maatregelen om leegloop te voorkomen Wat houdt deze maatregel in? Voor vakantiegangers die twijfelen om hun wintersport 2021 te boeken hebben skigebieden in Oostenrijk coronagarantie bedacht bij het afnemen van een… Lees verder op Sprout » 0 1 1 Zo 26 juli 2020 – 15:03Rick.burgers_11620176Sprout…

  • Leonie Buijsse-Mgbemena

    Burgerparticipatie en community: een veelbelovende flirt? ❤️ Traditionele burgerparticipatie is vaak gericht op tijdelijke betrokkenheid van inwoners. Even snel een stem achterlaten, idee waarderen of kaartpunt toevoegen – en weg zijn ze. Tegenwoordig flirt participatie echter steeds meer met langere en hogere be… Lees verder op Frankwatching » 0 0 0 Do 11 augustus…