Ramon Helwegen


Online ondernemers moeten een belangrijke keuze maken: gaan ze voor open source of SaaS (software as a service)? Succesvolle webwinkels werken voortdurend aan het optimaliseren van de online klantbeleving. Daardoor verandert het zwaartepunt continu. Door…

Lees verder op Frankwatching »


0 Facebook shares 0

20 Twitter shares 20

20

Frankwatching


Optimaliseren van een salesfunnel: bij webshops denk je al snel aan de bovenkant van die funnel. Maar ook aan de onderkant valt winst te behalen. Met deze quick wins verbeter je de check-out en betaaloplossing. Je wil je websitebezoeker uiteindelijk zover…

Lees verder op Frankwatching »


0 Facebook shares 0

17 Twitter shares 17

17

Frankwatching


Een prettigere activiteit is gewoon leuker om te doen. Dat geldt ook voor het checkout- en betalingsproces in een webwinkel. Dit is een vaak minder belichte fase van de online klantreis, terwijl het wel de meest kritieke fase is op weg naar je conversie….

Lees verder op Frankwatching »


0 Facebook shares 0

13 Twitter shares 13

13

Frankwatching


Is het is de holy grail voor marketeers? Gepersonaliseerde en op maat gemaakte informatie ‘shoppable’ aanbieden, precies op het moment dat daar behoefte aan is. Zonder frictie. Wat is contextual commerce en wat is ervoor nodig om het succesvo…

Lees verder op Frankwatching »


0 Facebook shares 0

13 Twitter shares 13

13

Frankwatching