Open source of SaaS: kies het juiste e-commerce platform
Online ondernemers moeten een belangrijke keuze maken: gaan ze voor open source of SaaS (software as a service)? Succesvolle webwinkels werken voortdurend aan het optimaliseren van de online klantbeleving. Daardoor verandert het zwaartepunt continu. Door…
Voorkom afhakers: quick wins voor je check-outproces en betaaloplossing
Optimaliseren van een salesfunnel: bij webshops denk je al snel aan de bovenkant van die funnel. Maar ook aan de onderkant valt winst te behalen. Met deze quick wins verbeter je de check-out en betaaloplossing. Je wil je websitebezoeker uiteindelijk zover…
Gamification van het checkout-proces: zo krijg je meer loyale klanten
Een prettigere activiteit is gewoon leuker om te doen. Dat geldt ook voor het checkout- en betalingsproces in een webwinkel. Dit is een vaak minder belichte fase van de online klantreis, terwijl het wel de meest kritieke fase is op weg naar je conversie….
Weg met de traditionele klantreis, op naar contextual commerce
Is het is de holy grail voor marketeers? Gepersonaliseerde en op maat gemaakte informatie ‘shoppable’ aanbieden, precies op het moment dat daar behoefte aan is. Zonder frictie. Wat is contextual commerce en wat is ervoor nodig om het succesvo…