Facebook’s Open Graph, wat is het en wat kun je er mee?
Als je een link deelt op een social netwerk site dan zie je over het algemeen automatisch een soort kaartje verschijnen in je post. Vaak met een foto erbij. Hoe werkt dat? Dit wordt Open Graph genoemd en in dit artikel leg ik uit wat het is, wat je er me…
In 2016 een webwinkel beginnen? Denk hier eens over na
Veel winkels hebben het lastig. Het internet wordt vaak als een oorzaak aangeduid. Winkeliers worstelen met de vraag of ze moeten meedoen. Twijfel jij erover om een webshop naast je winkel te openen? In dit artikel 3 punten om over na te denken. 1. J…
3 manieren om custom audiences in te zetten
Custom audiences zijn targeting opties in Google, Twitter en Facebook om op basis van een lijst met e-mailadressen je publiek voor een gerichte advertentie samen te stellen. In dit artikel lees je 3 tips hoe je dit in de praktijk kunt inzetten. Custom au…
Third party data stopt, zet je eigen data in voor sales en marketing
Met het steeds verder beperken van third party (cookie) data verandert het digital marketing landschap sterk. En daarmee ook de hoeveelheid beschikbare data….