Thomas Lapperre » De laatste 30 dagen


Zuivelonderneming Royal FrieslandCampina bindt klanten aan zich met het loyaltyprogramma Eurosparen. Belangrijk uitgangspunt is het mogelijk maken van leuke uitjes in krappe tijden. ‘Ik sluit samenwerkingen met andere loyaliteitsprogramma’s niet uit…

Lees verder op Emerce »


75 Facebook shares 75

8 Twitter shares 8

217 LinkedIn shares 217

0 GooglePlus shares 0

300

Emerce


Het aantal organisaties dat van plan is om hun Big Data Analytics budgetten te verhogen, is bijna verdubbeld in de laatste 12 maanden. Volgens een nieuwe studie naar de toepassing van Big Data, de gebruikte technologie en de uitdagingen, is het budget ges…

Lees verder op Emerce »


1 Facebook shares 1

18 Twitter shares 18

21 LinkedIn shares 21

1 GooglePlus shares 1

41

Emerce


Het eerste klantcontact is via de wildgroei aan beschikbare kanalen gauw gelegd. Maar hoe zorg je dat je potentiële klant niet meteen weer afhaakt? We bekijken hoe Big Data helpt met het customizen van navigatie, productinformatie, prijs en promoties- en…

Lees verder op Emerce »


1 Facebook shares 1

13 Twitter shares 13

19 LinkedIn shares 19

0 GooglePlus shares 0

33

Emerce


We bevinden ons in een belevingseconomie waarbij hoge relevantie de valuta van nu aan het worden is. Met de gestage appification van producten, groeit de focus op het innoveren en continue kunnen leveren van service aanzienlijk. Service design zorgt voor…

Lees verder op Emerce »


0 Facebook shares 0

21 Twitter shares 21

0 LinkedIn shares 0

0 GooglePlus shares 0

21

Emerce


Het voeren van één centrale kennisbank helpt verzekeraars met het voeren van een optimaal serviceniveau. We kijken hoe verzekeraarsgroep UVIT, bestaande uit Univé, VGZ, IZA en Trias het ‘first time right principe’ invult ondanks de diverse labels,…

Lees verder op Emerce »


1 Facebook shares 1

8 Twitter shares 8

0 LinkedIn shares 0

0 GooglePlus shares 0

9

Emerce


De Kindertelefoon, de naam zegt het al, begon in 1979 met telefonisch contact. Momenteel is de Kindertelefoon met jaarlijks ruim 170.000 serieuze gesprekken en 420.000 unieke websitebezoekers een luisterend oor van formaat voor kinderen. Hoe gaat de Kinde…

Lees verder op Emerce »


0 Facebook shares 0

7 Twitter shares 7

0 LinkedIn shares 0

0 GooglePlus shares 0

7

Emerce