Dat Isabelle Storme (31) tot dusver een opvallend ondernemersparcours heeft gereden, is het minste wat je kan zeggen. Zes jaar geleden al zag ze potentieel in de toen nog onontgonnen markt van elektrische voertuigen. Het deed de Mechelse besluite...

Lees verder op Bloovi »

148 Facebook shares 148 5 Twitter shares 5 153
Bloovi

We willen allemaal de beste, snelste en best vindbare website. Maar we willen hier zo min mogelijk voor betalen om een zo hoog mogelijk rendement uit zoekmachine-optimalisatie te halen. Deze gratis SEO-tools kunnen je daarbij helpen. De tijden dat SEO bes...

Lees verder op Frankwatching »

9 Facebook shares 9 18 Twitter shares 18 27
Frankwatching

Reisorganisatie TUI test op Mallorca augmented reality. Met gebruik van een bril kunnen reizigers op individuele basis steden en interessante plaatsen verkennen tijdens hun verblijf. Zonder de aanwezigheid van een gids....

Lees verder op Emerce »

3 Facebook shares 3 12 Twitter shares 12 15
Emerce

Mede door de Engels- en Franstalige website en app behaalde Coolblue vorig jaar een recordomzet van 1,35 miljard euro. Dat is 160 miljoen euro meer dan in 2017....

Lees verder op Emerce »

9 Facebook shares 9 5 Twitter shares 5 14
Emerce

Ondernemersnieuws: Coolblue wil meer bakstenen winkels, Aidence haalt 10 miljoen op voor medische AI en gameveteraan Pim de Witte is back in business met miljoenenfunding....

Lees verder op Sprout »

3 Facebook shares 3 11 Twitter shares 11 14
Sprout

Over content wordt veel discussie gevoerd, vooral over de kwaliteit en effectiviteit ervan. Aanleiding is vaak het statement dat consumenten klaar zouden zijn met oppervlakkige social posts en meer kwalitatieve long-form content willen. Het...

Lees verder op Marketingfacts »

1 Facebook shares 1 11 Twitter shares 11 12
Marketingfacts

De klimaatverandering en de impact die reizen daarop heeft, waren de aanleiding voor Jelle Bekirovic om van start te gaan met FlyGRN. Deze start-up gebruikt een deel van zijn commissie om de CO2-uitstoot van geboekte vluchten te compenseren. De consument...

Lees verder op Emerce »

1 Facebook shares 1 9 Twitter shares 9 10
Emerce

Het digitale contentcreatie-platform Foleon (voorheen Instant Magazine) van Daan Reijnders en Joost Galama maakt een snelle groei door. De organisatie is de afgelopen 5 jaar gegroeid van een Nederlandse start-up naar een internationale disruptor in market...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Frankwatching

Je bent zover. De boodschap voor je video is helder. Maar dan: wat voor vorm past erbij? Wil je verbinden, veranderen, informeren of betrekken met je video? Hoe maak je een keuze? Een handig uitgangspunt is het kwadrant dat ik oppikte van communicatieadvi...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 8 Twitter shares 8 8
Frankwatching

Trots zijn we op onze collega Bert van Dijk! Hij werd gisteravond bij de Bing Partner Awards verkozen tot EMEA Influencer of the Year! Bert begon zes jaar geleden als trainee bij Traffic4u en heeft zich in deze periode ontwikkeld van junior consultant naa...

Lees verder op Traffic4u »

7 Facebook shares 7 0 Twitter shares 0 7
Traffic4u