In de afgelopen jaren is er steeds meer nadruk komen te liggen op het verzamelen en analyseren van data. Met alle data die ruim voorhanden zijn, kun je je afvragen of marketeers het zich nog wel kunnen veroorloven om geen gebruik te maken data-analyse. Ma...

Lees verder op Frankwatching »

5 Facebook shares 5 12 Twitter shares 12 17
Frankwatching

Waarom kiest iemand voor Adidas, en niet voor Nike? Waarom blijven mensen bestellen bij Coolblue, terwijl Amazon vaak veel goedkoper is? Waarom kunnen mensen niet wachten om meerdere jaarsalarissen uit te geven aan een Patek Philippe-horloge? Het antwoord...

Lees verder op Frankwatching »

5 Facebook shares 5 12 Twitter shares 12 17
Frankwatching

De Nederlandse mediaconsument besteedt dagelijks 72 procent van zijn internettijd op de smartphone en 11 procent op een tablet. Onderzoek laat zien hoe het digitale gedrag door COVID-19 is veranderd....

Lees verder op Emerce »

4 Facebook shares 4 12 Twitter shares 12 16
Emerce

Als marketeer of socialmedia-beheerder wil je natuurlijk het maximale halen uit je socialmedia-activiteiten. Je zorgt voor relevante content voor je doelgroep, reageert op vragen, houdt statistieken bij en plaatst met regelmaat berichten. Bij het laatstge...

Lees verder op Frankwatching »

1 Facebook shares 1 15 Twitter shares 15 16
Frankwatching

Emoties beïnvloeden en bepalen in grote mate onze keuzes. Ook wanneer het gaat om het aankopen van een product of het kiezen voor een merk. Als contentmarketeers willen we content maken die boeit, aanzet tot gedrag en mensen keuzes laat maken (voor...

Lees verder op Marketingfacts »

2 Facebook shares 2 13 Twitter shares 13 15
Marketingfacts

Een goede briefing kan een tekst maken of breken. Toch zijn briefings vaak onduidelijk of zelfs incompleet. Daarom heb ik een checklist voor je gemaakt die je erbij kunt houden als je een briefing schrijft voor een copywriter. Het belang van een goede bri...

Lees verder op Frankwatching »

3 Facebook shares 3 12 Twitter shares 12 15
Frankwatching

De belangrijkste trends voor SEA zullen jouw takenpakket als SEA-marketeer drastisch veranderen. Toch kun je door slim in te spelen op de laatste trends jouw relevantie als marketeer vergroten in 2021. In dit artikel vertel ik wat de belangrijkste trends...

Lees verder op Frankwatching »

3 Facebook shares 3 11 Twitter shares 11 14
Frankwatching

Als je een opdracht voor een fotograaf hebt, dan heb je meestal al bepaalde soort foto’s in gedachten. Ga je voor bedrijfsfoto’s of portretfoto’s? Of heb je nieuwe productfoto’s nodig? Wat je wensen ook zijn, je zal dit op een juiste manier mo...

Lees verder op Frankwatching »

3 Facebook shares 3 11 Twitter shares 11 14
Frankwatching

Het afgelopen jaar zagen we ze voorbijkomen, de creatieve ondernemers. De ondernemer die niet bij de pakken neer ging zitten, en toch maar iets creatiefs bedacht om er wat omzet uit persen. Ze kwamen in het nieuws en bevolkten de krantenpagina’s. Zo gaa...

Lees verder op Marketingfacts »

3 Facebook shares 3 10 Twitter shares 10 13
Marketingfacts

Verandering voelt onwennig, dat staat vast. Maar hoe zorg je dat mensen niet afhaken in een verandertraject? Het begint bij bouwen aan vertrouwen, door tactisch te communiceren. “De enige constante factor in het leven is verandering”, zo luidt...

Lees verder op Frankwatching »

1 Facebook shares 1 12 Twitter shares 12 13
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/