Door het coronavirus reizen we even niet, maar de reisbranche moet evengoed blijven nadenken over toekomstscenario's. Eerder deze maand is op het congres Historical City 3.0 in Krakau een radicale strategiewijziging voor Destination Marketing Organisation...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Marketingfacts

‘Flatten the curve’, dat is het belangrijkste nu. Toch lijkt niet iedereen zich aan de (verscherpte) regels van de overheid te houden. Hoe kunnen we de bestaande communicatie dan nóg beter maken? Hoe kunnen inzichten uit de marketingpsychologie hierb...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Frankwatching

Je concurrentie begrijpen. Dat is het eerste wat je als online ondernemer wil doen bij de lancering van een nieuwe website. “Wie doet wat? Hoe doen ze het? Kan het beter?" De SEO-markt biedt een aantal tools voor concurrentieanalyse die je veel kostbare...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Marketingfacts

“Alleen samen.” Zo luidt het motto van de marketingcampagne waarmee het kabinet-Rutte heel Nederland probeert te betrekken bij de bestrijding van het coronavirus. Deze crisis van ongeëvenaarde proporties vraagt om solide crisiscommunicatie. Dat gaat...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Marketingfacts

Rumag verkoopt merchandise met quotes. Deze quotes zijn echter vaak niet door het bedrijf zelf bedacht; het zijn vaak quotes van anderen. Rumag neemt deze quotes over en zet ze in hun eigen huisstijl: met puntjes tussen de woorden, in witte letters tegen...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Frankwatching

Komende weken is thuisblijven de norm voor de meeste mensen. Scholen zijn dicht en we werken vanuit huis. Hoewel er grote groepen mensen zijn die er alsnog op uit gaan, zijn er gelukkig genoeg mensen die wereldwijd wel thuisblijven. Maar wat doe je met de...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Frankwatching

In tijden van crisis verandert ook de muzieksmaak, zo constateert Spotify. Het platform nam van 19 tot 25 maart significante […]...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Emerce

Hoe zorg je ervoor dat mensen op je video klikken? In dit artikel vertel ik je over één van de belangrijkste elementen voor succesvolle videomarketing: het gebruik van video-thumbnails. Stel, je zoekt een video. Je ziet twee video’s over hetzelfde ond...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Frankwatching

Daar waar vorige week veel merken nog stil waren en zochten naar een manier om hun merkcommunicatie op orde te krijgen in crisistijd, zie je deze week dat de teugels iets meer vieren. Merken durven een statement te maken, met name in het kader van social...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Frankwatching

Het verdienmodel van digitale bureaus in Nederland staat onder druk. Het onvoldoende facturabel maken van personeel een directe bedreiging is voor groei, evenals het slecht kunnen aantrekken van technisch specialisten....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 12 Twitter shares 12 12
Emerce
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/