De laatste millennials stromen massaal de collegebanken uit en de wijde wereld in. Bedrijven verwelkomen ze maar al te graag. Als medewerkers én als klanten. Want millennials zijn niet alleen de toekomst, maar ook het heden. Als copywriter bepaal ik same...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Frankwatching

Evergreen content is content die je telkens weer kunt gebruiken om nieuwe bezoekers van dienst te zijn. Of, zoals het in dit artikel op Business2Community staat: Content that stays relevant and sustainable over time that is optimized for search engines is...

Lees verder op BoukeVlierhuis.nl »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
BoukeVlierhuis.nl

Tijdens Social Marketing Day van Snip Snap werd weer duidelijk: je mensen zijn je marketing. Alles draait om diepere inzichten in menselijke waarheden. Want als jij met content aansluit op de beleefwereld van je doelgroep, creëer je interactie. En algori...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Marketingfacts

LinkedIn is volop in ontwikkeling: de afgelopen maanden zijn er veel nieuwe functies gelanceerd, zoveel dat je de meeste misschien niet eens hebt gezien. Niet getreurd, in deze blog delen we tien nieuwe ontwikkelingen die je niet mag missen. ...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Marketingfacts

Gaming is al jaren bekend naast tv en internet en is er onder andere met e-sports alleen maar populairder op geworden. De gaming-doelgroep wordt tot nu toe nog altijd minder bereikt via de huidige marketingkanalen. En toen was daar ineens Google met hun o...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Frankwatching

Dirk De Boe is een man met een missie. Na jaren voor Philips te hebben gewerkt, onder andere als Innovation Manager, startte hij een tiental jaar geleden een zelfstandige activiteit op met de bedoeling om in het bedrijfsleven én het onderwijs voor...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Bloovi

Tv-reclame is minder effectief dan je dacht. Dat blijkt uit een grootschalig onderzoek in de VS naar de verkoopeffecten van vier jaar adverteren op tv, voor 288 verschillende merken. Daaruit kwam naar voren dat tv-reclame zeker effect kan hebben, maar wel...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Het kan deprimerend zijn, als je dezer dagen leest over voedselproductie in Nederland. Hoe gaan we verder als marketeer, bureaumens of foodproducent? Door naar innovaties te kijken, hiermee in te spelen op nieuwe wetenschappelijke inzichten en 'verantwoor...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Volgens Agoria bestaat de helft van de jobs in 2030 vandaag nog niet. Combineer die voorspelling met de razendsnelle digitalisering en automatisering en de conclusie is helder: medewerkers upskillen is een must! “Ook in technologiebedrijven bl...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Bloovi

Content staat natuurlijk zowel voor de informatie die je online kunt delen als voor ‘tevreden’ of ‘voldaan’. Een mooie combi. Maar hoe word je content met je content? En nog belangrijker: hoe maak je je lezers of klanten content met je content? Zo...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/