Column – Het is bij elke verkiezing weer raak: bij een groot deel van de vragen in de kieswijzers heb ik geen mening. Niet omdat ik niet maatschappelijk betrokken ben, maar omdat ik vind dat ik niet genoeg kennis heb om een oordeel te vellen. Op bij...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Frankwatching

SEO, usability en conversie-optimalisatie zijn constant in ontwikkeling. En blijven in ontwikkeling. Hoe blijf je als kleiner bedrijf de grote giganten de baas? Oftewel: met welke stenen kun jij zoals de kleine David de grote Goliat precies tussen zijn og...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Frankwatching

Amazon-chef Jeff Bezos zei ooit dat adverteren ‘de prijs is die je betaalt voor het verkopen van een nikszeggend product’. Toch was de wereld op 2 februari getuige van een nieuw fenomeen. Niet alleen Amazon, maar ook Google, Microsoft en Facebook ware...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Frankwatching

Ben je klaar om je eerste TikTok-filmpje te maken? Van het toevoegen van muziek, plaatsen van tekst en het gebruik van effecten: ik laat je stap voor stap zien hoe je een TikTok-video maakt. Is TikTok helemaal nieuw voor je, en wil je eerst even een rondl...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Frankwatching

Extreem snellere computers, hypergevoelige sensoren en ultrasnelle veilige communicatie: dat zijn de grote beloftes van een nieuwe generatie technologie die momenteel in ontwikkeling is: de quantum technology (QT)....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Marketingfacts

TikTok is de snelst groeiende socialmedia-app ter wereld. In Nederland heeft dit video-firstplatform momenteel 700.000 gebruikers van 15+ en 425.000 gebruikers tussen de 6 en 14 jaar. Adverteren op deze app staat nog in de kinderschoenen, maar als merk ku...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Frankwatching

Je plaatst een bericht op Facebook, maar de resultaten vallen tegen. Je had gehoopt op veel likes, reacties en dat volgers je bericht zouden gaan delen. Een aantal dagen later probeer je het weer met een nieuwe post, maar ook bij deze blijft het muisstil....

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Frankwatching

Elk verhaal dat bijdraagt om de consumptie te bevorderen van producten die er niet hoeven te zijn, is niet meer dan een verkoopverhaal, schrijft Tadek Solarz. En heeft niets te maken met purpose....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Google wil Rich Communication Services (RCS) introduceren bij het grote publiek, een nieuwe open standaard voor berichten. Maar wie zit daar nu eigenlijk op te wachten?...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Soms stuit ik op een muur van onbegrip wanneer ik mensen (klanten, concurrenten, de bakker in mijn straat) vertel hoe ik mijn business run. “Ons communicatiebureau in Antwerpen deelt gratis kennis over ons vakgebied”, vertel ik hen, gevraagd e...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/