Na je vakantie met een leeg hoofd en een schone lei weer aan de slag? Dit is het moment om te kijken of je slimmer kunt werken! Door slimmer om te gaan met e-mails, prioriteiten en je plannen voor de komende tijd, werk je efficiënter en productiever. Daa...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Frankwatching

Een sneak preview van een nieuw product, een bedrijfsfilm, een kijkje achter de schermen of een vraag-en-antwoord-sessie. Video op social media kom je tegen in verschillende vormen. Het is een krachtige contentvorm die van waarde kan zijn voor jouw organi...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Frankwatching

De zomervakantie is begonnen (of in zicht). Dat betekent dat veel mensen op vakantie gaan. Voor marketeers is dat altijd een uitdagende periode. Meer mensen op vakantie betekent minder (online) interactie op de marketingkanalen. Dit leidt uiteraard ook to...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Frankwatching

Veel merken zijn actief op sociale media en hebben daar dan ook veelal een heel team zitten om met consumenten in contact te zijn en te blijven. Vraag is dan wel hoe je je daar kunt onderscheiden van concurrenten, dus is het van belang te weten wat het pu...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

Inspiration & Experience: één van de maar liefst 10 geweldige thema’s van de NIMA Marketing Day. Inspirerende verhalen en ervaringen van echte bedrijven van verschillend formaat. Een van de bedrijven dit in deze track een presentatie gaat geven is...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Marketingfacts

Je hebt de tip vast weleens gehoord: om te leren schrijven kun je beter slechte teksten lezen, dan goede. Een goede tekst werkt gewoon. Bedrieglijk eenvoudig staat het er. In een slechte tekst zie je beter wat maakt dat je niet leest: onlogische volgorde...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Frankwatching

Ik ben benieuwd: hoe gebruik jij LinkedIn? Voor marktinzichten? Om er advertenties op te draaien? Voor recruiting? Als salestijger? Uit onderzoek van LinkedIn onder leden, blijken er 300+ waardeproposities te zijn. Drie hiervan blijken het belangrijkst. M...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Frankwatching

Je hebt het vast al heel vaak gehoord: dat het beter is om eenvoudige taal te gebruiken als je iets wil overbrengen. Maar is dat wel zo? In dit artikel kijken we wat de wetenschap hierover te zeggen heeft. Want laten we heel eerlijk zijn: heb jij nooit ee...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Frankwatching

Het Ehrenberg-Bass Institute, bekend van Byron Sharp heeft zijn pijlen gericht op effectiviteit van marketing in B2B en kletste er vorige week weer eens tegenaan door botweg te stellen dat 95 procent van de B2B-kopers gewoon niet op zoek is naar jouw...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Marketingfacts

Heb je een openpercentage van 42,5%? Dan kun je vol trots zeggen dat dit hoger is dan het gemiddelde in Nederland. Dankzij de open-pixel in een e-mail hebben marketeers een duidelijk inzicht in de open rate. De komst van Apple Mail Privacy Protection in s...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 11 Twitter shares 11 11
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/