Hoe verdien je geld in een anderhalvemeter-samenleving? Veel bedrijven moeten door de coronacrisis op zoek naar een ander businessmodel. Met nieuwe waardeproposities én een rendabel verdienmodel. Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. In dit artikel vind...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 29 Twitter shares 29 29
Frankwatching

De coronacrisis raakt platforms als Uber en Booking keihard. In korte tijd zagen deze bedrijven hun omzet instorten, beurswaarde verdampen en moesten ze personeel ontslaan. Booking.com klopte zelfs bij de Nederlandse overheid voor steun. Dit roept de vraa...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Marketingfacts

Begin mei kondigden premier Mark Rutte en zorgminister Hugo de Jonge een voorzichtige versoepeling van de coronamaatregelen aan. Het ‘nieuwe normaal’ doet ook in Nederland bijna zijn intrede. Toch is zoveel mogelijk thuiswerken voorlopig nog het advie...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Frankwatching

Hoe blijf je als organisatie sterk staan in de coronacrisis? En hoe bouw je echte connectie op met je doelgroep? Er valt veel te leren van journalisten, scriptschrijvers en showrunners. In dit artikel laten we drie stappen zien om krachtige content te mak...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Frankwatching

Hij is er: het nieuwe Marketingfacts Jaarboek! Met verschroeiende deadlines middenin de intelligente lockdown die zijn naam eer aan deed: veel creativiteit en denkwerk moest immers worden aangesproken om deze complexe puzzel binnen de krappe planning op t...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Marketingfacts

Er worden grappen over gemaakt in het Westen, maar ondertussen laat China zien hoe bruikbaar de QR-code is. Je ziet ze op balies, tafels, op het delen van fietsen, karaokecabines, wasmachines, automaten, apps, koffiekopjes, armleuningen van hogesnelh...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Marketingfacts

Lef, creativiteit en een goed beeld van je doelgroep: dat is nodig voor een (social)mediacampagne die impact maakt. Om in Nederland boven het maaiveld uit te steken is ‘weinig’ content soms al genoeg om raak te schieten. En een onverwachte wen...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Frankwatching

Wil jij ontsnappen aan het 'nine to five'-leven? Slechts twee uurtjes per dag werken waar je maar wilt? Vanuit Ibiza of Bali bijvoorbeeld? Een nieuwe generatie goeroes in e-commerce roept jongeren op te stoppen met werk en studie om snel on...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Marketingfacts

Facebook introduceert dit jaar verschillende gratis tools om, naar eigen zeggen, kleine lokale bedrijven die in gevaar komen door de coronacrisis te helpen. Facebook ziet mogelijkheden hen te helpen door gratis tools aan te bieden om produc...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Marketingfacts

Vandaag debatteert de Tweede Kamer over de wijziging van de Mediawet 2008. Kamerlid Harry van der Molen (CDA) doet hierbij een voorstel om kindermarketing te beperken en jonge kinderen te beschermen tegen marketingacties. De belangrijkste reden: kinderen...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Marketingfacts
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/