Voor veel mensen staat een oud Volkswagen busje als symbool voor vrijheid. Vaak worden ze in tact gehouden, krijgen ze slechts een likje verf en misschien een nieuwe motor, voor een zo groot mogelijk nostalgie effect. Maar er zijn ook mensen die ware...

Lees verder op DutchCowboys »

1028 Facebook shares 1028 61 Twitter shares 61 22 LinkedIn shares 22 2 GooglePlus shares 2 1113
DutchCowboys

Cookies: een veelbesproken begrip in de online wereld van gebruikers, developers, website-eigenaren en online marketeers. Maar niet alleen de online wereld heeft er zijn mening over gevormd. De Europese Commissie wil dat internetgebruikers in hun browseri...

Lees verder op Frankwatching »

124 Facebook shares 124 73 Twitter shares 73 295 LinkedIn shares 295 7 GooglePlus shares 7 499
Frankwatching

Heb jij er ooit van gedroomd je eigen kasteel te bezitten, dan is dit je kans. Italië gaat in totaal 103 vervallen eigendommen (pdf) gratis weggeven. Waaronder een aantal villa's, kastelen en herbergen. Dat wil dus zeggen dat iedereen kan beginnen a...

Lees verder op DutchCowboys »

418 Facebook shares 418 33 Twitter shares 33 1 LinkedIn shares 1 0 GooglePlus shares 0 452
DutchCowboys

We leven in een wereld die op elk front vaker en sneller verandert dan we kunnen bedenken. Marktdynamiek, technologie, innovatie en organisaties moeten continu aanpassen. Het middel om hierop te anticiperen: agile werken. En dat is niks nieuws. Sinds in 2...

Lees verder op Frankwatching »

39 Facebook shares 39 37 Twitter shares 37 356 LinkedIn shares 356 2 GooglePlus shares 2 434
Frankwatching

Adverteerders proberen regelmatig de lolbroek uit te hangen op social media. Met wisselend succes. Over een paar jaar lachen we echter om alle advertenties op social media, want dan beseffen we dat we een historische fout opnieuw hebben gemaakt: de t...

Lees verder op Marketingfacts »

43 Facebook shares 43 46 Twitter shares 46 228 LinkedIn shares 228 5 GooglePlus shares 5 322
Marketingfacts

Bij het optimaliseren van de klantbeleving gaat vaak opvallend veel aandacht uit naar de mogelijkheden die de technologie ons biedt. Het gaat hierbij om data, content en personalisatie. Terwijl klantbeleving vooral om emoties draait. Er is vrijwel geen mo...

Lees verder op Frankwatching »

59 Facebook shares 59 45 Twitter shares 45 208 LinkedIn shares 208 3 GooglePlus shares 3 315
Frankwatching

Je herinnert je waarschijnlijk nog wel het rapport van Microsoft waarin stond dat de gemiddelde aandachtsspanne van mensen gezakt is naar net over de acht seconden, terwijl dat in het jaar 2000 nog twaalf seconden was. Of misschien ook niet. Hoe dan ook,...

Lees verder op Frankwatching »

53 Facebook shares 53 56 Twitter shares 56 193 LinkedIn shares 193 2 GooglePlus shares 2 304
Frankwatching

In de podcast Drive luister je naar exclusieve diepte-interviews met Nederlandse topondernemers, gepresenteerd door Taco Oosterkamp. In deze aflevering: Raymond Klompsma bouwde het idee van surprisetrips uit tot het snel groeiende Srprs.me. 'Je be...

Lees verder op Sprout »

157 Facebook shares 157 3 Twitter shares 3 120 LinkedIn shares 120 0 GooglePlus shares 0 280
Sprout

Maar liefst 13 miljoen Nederlanders lezen reclamefolders. Hoewel we dat ook steeds meer digitaal doen, blijft de good old papieren folder nog steeds populair. Ten opzichte van vorig jaar is de digitale folder een tikkie gestegen, maar 55 procent van...

Lees verder op DutchCowboys »

125 Facebook shares 125 34 Twitter shares 34 75 LinkedIn shares 75 3 GooglePlus shares 3 237
DutchCowboys

Column – Twitter wil meer evenementen gaan livestreamen. Sport, actualiteit, ​alles moet live​. Ook de aandeelhouders kunnen niet wachten. Hen is namelijk beloofd dat er extra inkomsten zullen komen uit de 15 en 30 seconden unskippable advertent...

Lees verder op Frankwatching »

44 Facebook shares 44 54 Twitter shares 54 135 LinkedIn shares 135 3 GooglePlus shares 3 236
Frankwatching