Als consument is een logo vaak je eerste kennismaking met het bedrijf. In de meeste gevallen een ontmoeting die je snel weer bent vergeten. Maar bij deze 14 bedrijven is het logo zó slecht dat je haast niets anders kunt, dan heel hard wegren...

Lees verder op Sprout »

101 Facebook shares 101 21 Twitter shares 21 518 LinkedIn shares 518 0 GooglePlus shares 0 640
Sprout

“Onderwijs is absoluut de cruciale schakel richting een transitie van de samenleving en economie”, vertelde Jan Rotmans in gesprek met Bloovi. Maar zo’n transitie in het onderwijs vergt zeker wel een generatie. Veel bedrijven kunnen daar ni...

Lees verder op Bloovi »

263 Facebook shares 263 70 Twitter shares 70 160 LinkedIn shares 160 1 GooglePlus shares 1 494
Bloovi

Employee advocacy heeft niet alleen invloed op het bereik, maar ook de geloofwaardigheid, verkoopresultaten, klantloyaliteit en medewerkersbetrokkenheid van je merk. Tijd om het toe te voegen aan je marketingplan. Maar de rol van de marketingcommunicatiem...

Lees verder op Frankwatching »

12 Facebook shares 12 64 Twitter shares 64 336 LinkedIn shares 336 4 GooglePlus shares 4 416
Frankwatching

Personalisatie is een middel dat marketeers in staat stelt om content veel dichter bij de wensen en behoeften van een bezoeker te brengen. Het is het einde van de statische communicatie, de one-size-fits-all-gedachte. We gaan over naar een unieke ervaring...

Lees verder op Frankwatching »

34 Facebook shares 34 49 Twitter shares 49 316 LinkedIn shares 316 4 GooglePlus shares 4 403
Frankwatching

Ennnnnn…. WE ZIJN LIVE! Some Books Uitgeverij is een feit! Samen met mijn partner Rik Keijzer ben ik een eigen uitgeverij en webshop voor socialmediaboeken begonnen! www.somebooks.nl, een geweldig leuk nieuw bedrijf waarbinnen ik voortaan mijn eigen...

Lees verder op Corinne Keijzer »

176 Facebook shares 176 6 Twitter shares 6 214 LinkedIn shares 214 2 GooglePlus shares 2 398
Corinne Keijzer

Nog eventjes en de zomervakantie is écht voorbij. Stap jij weer vol frisse moed je kantoor binnen? Neem dan even de tijd om te bepalen waar je staat. Ben je op weg om je doelstellingen te behalen? Wij zetten voor jou de beste, belangrijkste en handigste...

Lees verder op Frankwatching »

46 Facebook shares 46 86 Twitter shares 86 226 LinkedIn shares 226 5 GooglePlus shares 5 363
Frankwatching

Sinds enkele dagen is het mogelijk URL's toe te voegen aan je Google Mijn Bedrijf-vermelding. Zo kun je bijvoorbeeld een link toevoegen die leidt naar een pagina op je website waar bezoekers een afspraak kunnen maken of reserveringen kunnen doen....

Lees verder op Marketingfacts »

88 Facebook shares 88 43 Twitter shares 43 198 LinkedIn shares 198 7 GooglePlus shares 7 336
Marketingfacts

Er is in het verleden al veel geschreven over hoe een goed welkomstproces voor je nieuwsbrief eruit zou moeten zien. In een eerder artikel gaf ik bijvoorbeeld al verschillende tips voor een goede welkomstmail- of flow. Maar hoe doen de toppers uit de Nede...

Lees verder op Marketingfacts »

12 Facebook shares 12 29 Twitter shares 29 266 LinkedIn shares 266 4 GooglePlus shares 4 311
Marketingfacts

De manier waarop consumenten omgaan met merken is snel aan het veranderen. Tijdens het aankoopproces komen consumenten via verschillende kanalen in aanraking met een merk en laten ze talloze digitale sporen achter. Deze informatie wordt, in een customer j...

Lees verder op Frankwatching »

42 Facebook shares 42 49 Twitter shares 49 209 LinkedIn shares 209 8 GooglePlus shares 8 308
Frankwatching

Over social media voor je vrienden wordt niet veel over geschreven. Over social media voor business daarentegen staan in inmiddels boekenplanken vol. Over bereik en conversie, over het vinden, binden en boeien van klanten; daar gaat het over. Groots en me...

Lees verder op Marketingfacts »

24 Facebook shares 24 73 Twitter shares 73 170 LinkedIn shares 170 4 GooglePlus shares 4 271
Marketingfacts