Adriaan Mol (33) zag zijn techbedrijf Mollie flink groeien, maar met de groei ontstonden ook de problemen. Van programmerende 'cowboy' veranderde hij in manager. Hij besloot het roer om te gooien met twee directeuren, en Mollie is nu klaar voor he...

Lees verder op Sprout »

267 Facebook shares 267 13 Twitter shares 13 265 LinkedIn shares 265 0 GooglePlus shares 0 545
Sprout

ABN AMRO, ASN Bank, ING, Rabobank, RegioBank en SNS willen het betaalinitiatief Payconiq nog deze zomer in Nederland introduceren. Payconiq is een nieuwe mobiele betaaldienst waarmee via één app direct online, onderweg en onderling betaald kan worden....

Lees verder op Emerce »

52 Facebook shares 52 44 Twitter shares 44 357 LinkedIn shares 357 1 GooglePlus shares 1 454
Emerce

Enige tijd geleden schreef ik een artikel waarin ik mij afvroeg of internetretailer bol.com eigenlijk wel een verdienmodel had. Ik vroeg mij af welke kant de, inmiddels zeventien jaar oude, lievelingsstartup van online retailend Nederland uitging om...

Lees verder op Marketingfacts »

57 Facebook shares 57 39 Twitter shares 39 355 LinkedIn shares 355 2 GooglePlus shares 2 453
Marketingfacts

E-mail is een bijzonder krachtig middel, maar het kan nóg veel krachtiger worden als je het op de juiste manier inzet. Hierbij zullen voorspellende algoritmes in de toekomst meer regel dan uitzondering gaan worden. In mijn ogen zou dat moment nú al kunn...

Lees verder op Frankwatching »

37 Facebook shares 37 71 Twitter shares 71 245 LinkedIn shares 245 5 GooglePlus shares 5 358
Frankwatching

Hoe zorg je ervoor dat het nieuwe intranet een succes wordt? Een vraag die Paul Kouwenberg (webadviseur) en Irma van den Meijdenberg (communicatieadviseur) van zorginstelling Thebe (regio Noord-Brabant) zichzelf anderhalf jaar geleden stelden. Na een aan...

Lees verder op Frankwatching »

160 Facebook shares 160 37 Twitter shares 37 157 LinkedIn shares 157 2 GooglePlus shares 2 356
Frankwatching

Ook bedrijven zonder winstoogmerk kunnen enorm profiteren van online advertising. Paid search kan worden ingezet om meer donateurs te werven, vrijwilligers te bereiken of simpelweg meer aandacht te vragen voor een bepaald onderwerp. Voor een non-profitorg...

Lees verder op Marketingfacts »

98 Facebook shares 98 32 Twitter shares 32 176 LinkedIn shares 176 4 GooglePlus shares 4 310
Marketingfacts

Dat Facebook veel mogelijkheden voor ondernemers en marketeers biedt, is geen nieuws meer. Met maandelijks meer dan 1,8 miljard gebruikers is adverteren op dit platform voor organisaties een interessant middel om de aandacht te trekken van hun doelgroep...

Lees verder op Frankwatching »

81 Facebook shares 81 57 Twitter shares 57 149 LinkedIn shares 149 4 GooglePlus shares 4 291
Frankwatching

Na het succes van de NES Classic Mini lijkt het logisch dat er ook een SNES Classic Mini gaat komen en dat lijken de geruchten te bevestigen. Wat kunnen we verwachten? Ten eerste dat er weer een serieuze run op het apparaat komt, zeker nadat de NES C...

Lees verder op DutchCowboys »

248 Facebook shares 248 24 Twitter shares 24 14 LinkedIn shares 14 1 GooglePlus shares 1 287
DutchCowboys

We zien iets grandioos over het hoofd op onze websites: microcopy. Een simpel zinnetje dat je klant verleidt. Omdat je bezoeker maar zo’n 20 procent leest, maakt microcopy op strategische plekken het grote verschil. Bij je call-to-actionknop bijvoorbeel...

Lees verder op Frankwatching »

53 Facebook shares 53 45 Twitter shares 45 158 LinkedIn shares 158 2 GooglePlus shares 2 258
Frankwatching

Van nature zoeken we graag mensen op die op dezelfde lijn zitten als wij. Dat is prettig, want je voelt je gehoord en serieus genomen. Hierdoor ontstaat alleen wel een wij/zij-gevoel. Wij zijn ‘normaal’ en zij zijn ‘raar’. En dat...

Lees verder op Frankwatching »

24 Facebook shares 24 57 Twitter shares 57 168 LinkedIn shares 168 3 GooglePlus shares 3 252
Frankwatching