Met de komst van deepfake-technologie breekt een tijdperk van nieuwe online bedreigingen aan. Ik laat een paar voorbeelden zien van hoe deepfake ons persoonlijk kan schaden. Daarna deel ik in dit artikel hoe de maatschappij als geheel getroffen kan worden...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 36 Twitter shares 36 36
Frankwatching

Het jaar is weer bijna rond en het SEO-vakgebied is nog slechts een schim van wat het ooit was… Of valt het allemaal wel mee? En hoe ziet SEO er volgend jaar uit? Tijd om de balans op te maken! In dit artikel lees je wat je in 2020 kunt verwachten,...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 31 Twitter shares 31 31
Frankwatching

Er zijn 3 hardnekkige misvattingen over online content en ik hoor ze alle drie regelmatig. In dit artikel leg ik uit 1) waarom ik het een misvatting vind dat mensen niet online lezen – want dat doen ze wel, 2) waarom meer content zeker niet altijd b...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Frankwatching

De mens is (instinctief) altijd bang geweest voor wat hij niet kon verklaren, waar hij geen controle over had of dat wat superieur is aan hemzelf. Dit vertaalde zich in verhalen en rituelen, en leidde tot bijgeloof en goddelijke aanbidding. Arti...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 21 Twitter shares 21 21
Marketingfacts

We hebben meestal geen flauw benul van wat Belgische ondernemers in hun vrije tijd doen, wat hun favoriete boek is en aan welke hobby ze graag geld spenderen. Deze week: Thomas Joos, founder & CEO van Hypernova, dat groeibedrijven aan een moderne o...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Bloovi

Positief nieuws: e-mailmarketing zit nog steeds in de lift. E-mailratio’s zijn gelijk gebleven of zelfs licht gestegen, aldus de DDMA Nationale E-mail Benchmark. Welke e-mailmarketing-trends gaan we (terug)zien in 2020? In e-mailmarketing (automation) m...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Frankwatching

Als iemand weet hoe je je publiek aan de buis gekluisterd houdt, is het Netflix wel. Of HBO. Hollywood, eigenlijk. Hoe vertel je een ijzersterk verhaal, bereik je er jouw publiek mee én zorg je dat ze jouw content ‘bingen’ bij het leven? De m...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Frankwatching

Tien pitches, één winnaar. Online Tuesday sloot deze week traditiegetrouw het jaar af met de pitchwedstrijd The Floor is Yours. Veel verhalen over content, video en online marketing, maar de winnaar bij publiek én vakjury onderscheidde zich juist met e...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Marketingfacts

Voor iedereen die met Messengerbots werkt: op 15 januari 2020 gaan de updates voor Facebook Messenger in. In dit artikel lees je niet alleen over de grote wijzigingen, maar ook over hoe jij je Messengerbot-marketing in 2020 kunt inzetten. “At Messenger,...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Frankwatching

De app-markt is nog steeds big business. Elk jaar stijgt het aantal app-gebruikers. Daarnaast neemt de tijd die consumenten aan apps besteden fors toe. Wat kunnen we verwachten in 2020 als je kijkt naar de app-trends? Ik breng de belangrijkste voorspellin...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/