Lef kan niet genoeg worden aangemoedigd, zeker in het marketingvak, waar conventionele campagnes de dienst uitmaken. Durf in marketing en reclame is letterlijk broodnodig voor elke marketeer, klein of groot, van een bekend of een onbekend merk. Lef en dur...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 28 Twitter shares 28 28
Marketingfacts

Coolblue heeft veruit de beste klantervaring van Nederland. Dat blijkt uit onderzoek van consultancybureau IG&H onder 2000 consumenten. Bijenkorf en Bol.com volgen op nummer twee en drie. Buitenlandse webwinkels zijn nog niet tot de Top 5 doorgedrong...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 25 Twitter shares 25 25
Emerce

Steeds meer bedrijven zijn actief op Pinterest. Onderzoek van Newcom laat zien dat het de op één na snelste stijger op het gebied van socialmedia-platformen is in Nederland (na Instagram). Inmiddels maken al 3,5 miljoen Nederlanders er gebruik van. Dat...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 24 Twitter shares 24 24
Frankwatching

Toegegeven: ik ben gek op gadgets en tools. Alles wat mijn leven makkelijker kan maken grijp ik aan. Ook in mijn werk als online marketeer. Daarom ben ik zo gek op de verschillende extensies die Google Chrome te bieden heeft. Deze browser wordt inmiddels...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 24 Twitter shares 24 24
KGOM

Adverteren op LinkedIn roept bij veel mensen een gevoel op als 'veel te duur' of 'veel duurder dan Facebook'. Alles is uiteraard relatief. Het klopt dat adverteren op LinkedIn over het algemeen duurder is dan adverteren op Facebook. Daar staat tegeno...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Marketingfacts

Cursussen via Instagram: het is de nieuwste trend in de wereld van social media. Lekker laagdrempelig voor deelnemers en een schaalbaar verdienmodel voor ondernemers. Denk jij erover om een Instagram-cursus te geven? Dan geef ik je wat tips. Wat is een In...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 21 Twitter shares 21 21
Frankwatching

“Als we maar genoeg content hebben, dan zit er voor elke bezoeker wel iets interessants tussen, en worden we beter geïndexeerd door Google.” Met deze redenatie snijden veel organisaties zich in de vingers. Te veel content zorgt voor hoge kosten (con...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 21 Twitter shares 21 21
Frankwatching

Twee weken geleden gaf ik een workshop over The Next Big Online Thing. Ik visionairde groei van data, mobiel, video en voice en kondigde het overlijden van Facebook en Foursquare aan. In de zaal zaten communicatieadviseurs, marketingmanagers en contentmed...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Frankwatching

91 Procent van de B2B-professionals gebruikt contentmarketing als onderdeel van hun strategie. Toch betekent dat niet dat alle content die ze creëren top-notch, boeiend of waardevol is. Maar wat heb je nodig om een goede contentschrijver te worden?...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Marketingfacts

Veel mensen zien LinkedIn als een Social Media tool waarmee ze bereik kunnen creëren. Dit is vergelijkbaar met Facebook, waar ze content kunnen posten om mensen te inspireren en te raken. Dit is allemaal waar ...

Lees verder op KGOM »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
KGOM
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/