Het vierde kwartaal is altijd een mooie periode in onlinemarketing-land. Erg druk voor agency’s zoals het onze, maar vooral een moment om ook terug te kijken naar de ontwikkelingen van afgelopen jaar en vooruit te kijken naar het volgende jaar. Afge...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 34 Twitter shares 34 34
Frankwatching

Het zou onprettig stoelendansen zijn met innovatiestrateeg en opiniemaker Youssef Kobo. Voor elk zitje dat in de kring ontbreekt, schuift hij er twee bij aan. Met zijn initiatief ‘A Seat At The Table’ doet hij dat ten dienste van kwetsbare jong...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 28 Twitter shares 28 28
Bloovi

Nederlanders kunnen niet meer zonder hun smartphones. Uit onderzoek van SIDN blijkt dat we inmiddels ruim 60 uur per maand internetten op onze smartphone. Ook uit cijfers van het Nationaal E-mail Onderzoek 2019 blijkt dat de rol van smartphones steeds gro...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 22 Twitter shares 22 22
Frankwatching

Een totale black-out tijdens een keynote of kotsen voordat je het podium opgaat. Het zijn twee zaken die je niet direct zou verwachten bij de presentaties van Steve Jobs en Mahatma Ghandi. Toch hadden ook deze twee grote leiders in het begin van hun carri...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Frankwatching

Je kent vast wel de bekende politievloggers en brandweervloggers die vol enthousiasme hun beroep laten zien. In dit artikel wil ik een verzameling maken van de meest inspirerende zakelijke vloggers van Nederland. Laat dus een reactie achter, wie weet zett...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Frankwatching

Maar liefst 59 procent van alle Nederlanders heeft vaker dan één keer iets gekocht naar aanleiding van een mailing. Nederlanders vinden het over het algemeen prima om mailings te ontvangen van webwinkels. Transactionele mailings met informatie over de l...

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Emerce

​LinkedIn blijft zijn platform innoveren, ondanks dat de functies die worden geïntroduceerd bij het platform nooit uniek zijn. Deze week heeft LinkedIn het mogelijk gemaakt om events te publiceren op je profiel. Voor zo'n event kun je jouw netwerk uitn...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Marketingfacts

Intrinsieke motivatie is de nieuwe heilige graal van het huidige HR-denken. Want als werknemers hun motivatie uit zichzelf halen – in plaats van externe prikkels zoals (financiële) straffen of beloningen – zijn ze gelukkiger, productiever én...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 19 Twitter shares 19 19
Frankwatching

Als online marketeer ben je altijd op zoek naar optimalisaties om landingspagina’s beter te laten converteren. Denk aan een A/B-test, gloednieuw design of zelfs een compleet nieuwe strategie en/of campagne. Mooi, maar dat kost natuurlijk geld, tijd en g...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Frankwatching

Cloudalize is een atypische start-up. Het kostte het Gentse bedrijf 7 jaar en 10 miljoen euro aan R&D om zijn platform te bouwen, dat iedereen toelaat om de zwaarste applicaties in de cloud te draaien. Een platform dat nu door wereldspelers als NVI...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Bloovi
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/