Storytelling draait niet om de beste producten en diensten, maar om de ervaringen, emoties en wijsheden van échte mensen. Hoe krijg je gericht die verhalen binnen en buiten je organisatie boven water? “Door storylistening“, zegt content- en s...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Frankwatching

De zomerperiode is voor veel bedrijven een rustige periode. Benut jij deze tijd slim om een tussentijdse balans op te maken of om marketingdoelstellingen voor het laatste halfjaar bij te stellen? Ook naar je social media-activiteiten en -strategie kun je...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Frankwatching

De nieuwe feature van Instagram, Reels, is eindelijk beschikbaar! Het concept is simpel. Instagram Reels biedt je de mogelijkheid een video te editen en te voorzien van leuke effecten en muziek. Je kunt de Reel vervolgens op je Instagram-account delen. Kl...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 18 Twitter shares 18 18
Frankwatching

Meetbaarheid. Dat is een van de belangrijkste pilaren onder een (digitale) marketingstrategie. We meten, testen en ‘hacken’ onszelf naar een succesvolle campagne. Toch hebben we een enorme blinde vlek: dark social. Dit type verkeer wordt in de komende...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 17 Twitter shares 17 17
Frankwatching

Waarom krijgt de ene spreker applaus in een toespraak en de ander niet? In de jaren 80 van de vorige eeuw formuleerde de Britse professor Max Atkinson een belangrijk antwoord op die vraag. Ook vandaag nog doen bestuurders en politici hun voordeel met zijn...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Frankwatching

Tijdens de pandemie verandert de B2B-klantbehoefte in een razendsnel tempo. Business as usual werkt niet meer. In het nieuwe normaal zal de online journey anders ingericht moeten worden. Neem afscheid van de traditionele push-marketing en laat je leiden d...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 16 Twitter shares 16 16
Marketingfacts

Ik heb nog nooit zoveel kantoor- en werkgerelateerde berichten op mijn social kanalen voorbij zien komen als in de afgelopen maanden. We posten ons suf over ons werk en onze werkgever in deze #thuiswerkperiode. De medewerkers van je organisatie zijn je vi...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Frankwatching

Ondernemersnieuws: TikTok kan 30 miljard opbrengen, biertje afrekenen kan nu contactloos met Tikkie Check en Bringly breidt uit naar het Zuiden....

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Sprout

Als je als online marketeer wilt weten hoe effectief je online campagnes zijn, kun je verschillende analysetechnieken inzetten om op die vraag een antwoord te krijgen. In dit artikel bespreek ik in detail wat media mix modeling is en wat de voor- en nadel...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

Wat betekent de aanhoudende coronacrisis voor de manier waarop we de verbinding zoeken met ons publiek, met onze klanten, en onze collega’s? Waar gaat het naar toe als de crisis voorbij is? En wat als die crisis de komende jaren niet voorbij zal gaan? E...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 13 Twitter shares 13 13
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/