Wat een heuglijke dag had moeten worden voor Cristiano Ronaldo, werd een heuglijke dag voor het internet. Op het vliegveld van Madeira werd een beeld onthuld van de voetballer himself - waar hij zelf ook bij was - maar dat beeld ziet er zo bizar uit,...

Lees verder op DutchCowboys »

569 Facebook shares 569 26 Twitter shares 26 51 LinkedIn shares 51 1 GooglePlus shares 1 647
DutchCowboys

Het lijkt erop dat de 24-jarige Eugen Rochko uit Duitsland goed heeft geluisterd naar alle geluiden die te horen zijn vanaf en over bestaande socialmediaplatformen. Op basis hiervan heeft hij een nieuw platform gebouwd dat vooral door de jongeren wor...

Lees verder op Marketingfacts »

186 Facebook shares 186 88 Twitter shares 88 352 LinkedIn shares 352 4 GooglePlus shares 4 630
Marketingfacts

Patrick van Riemsdijk (31) en Michael van den Broek (34) zegden hun baan bij SuitSupply op om een eigen pakkenmerk te beginnen. Met No Label willen ze de strijd aangaan met zowel het hoog- als het laagsegment....

Lees verder op Sprout »

168 Facebook shares 168 1 Twitter shares 1 459 LinkedIn shares 459 0 GooglePlus shares 0 628
Sprout

Als start-up samenwerken met een grote corporate: goed idee of grote fout? In zijn afstudeeronderzoek stelde Laurens van Dort – oprichter van start-up fairf – zich kritisch op. Toch koppelt hij fairf nu aan een groot, traditioneel familiebedrijf: Bari...

Lees verder op Emerce »

306 Facebook shares 306 22 Twitter shares 22 268 LinkedIn shares 268 0 GooglePlus shares 0 596
Emerce

Kadonation heeft een investering van 250.000 euro opgehaald bij verschillende Vlaamse investeerders. De start-up wil haar platform, dat het samenleggen voor cadeau’s vereenvoudigt, verder uitbouwen en schalen.  “Eerst willen we marktleid...

Lees verder op Bloovi »

399 Facebook shares 399 16 Twitter shares 16 177 LinkedIn shares 177 1 GooglePlus shares 1 593
Bloovi

Advocas.be lanceert vandaag het eerste onafhankelijke digitale platform in België waar advocaten en cliënten elkaar vinden. Wie op zoek is naar een advocaat wordt aan de hand van enkele slimme vragen snel, efficiënt en gratis gelinkt aan de ju...

Lees verder op Bloovi »

430 Facebook shares 430 18 Twitter shares 18 104 LinkedIn shares 104 2 GooglePlus shares 2 554
Bloovi

We kennen KLM als voorloper als het om social gaat: als een van de eerste bood de vliegtuigmaatschappij 24/7 snelle social service aan. Waar social zich steeds meer beweegt richting chatapps als WhatsApp en Facebook Messenger, beweegt KLM mee met de klant...

Lees verder op Marketingfacts »

110 Facebook shares 110 106 Twitter shares 106 327 LinkedIn shares 327 9 GooglePlus shares 9 552
Marketingfacts

Adriaan Mol (33) zag zijn techbedrijf Mollie flink groeien, maar met de groei ontstonden ook de problemen. Van programmerende 'cowboy' veranderde hij in manager. Hij besloot het roer om te gooien met twee directeuren, en Mollie is nu klaar voor he...

Lees verder op Sprout »

267 Facebook shares 267 13 Twitter shares 13 265 LinkedIn shares 265 0 GooglePlus shares 0 545
Sprout

Gemeente Hollands Kroon (gesitueerd in de kop van Noord-Holland met Anna Paulowna als bekendste dorp) zag in 2012 het levenslicht na een fusie van vier kleinere gemeenten. Vanaf het begin was het duidelijk dat dit geen gewone gemeente zou worden. Hollands...

Lees verder op Marketingfacts »

1 Facebook shares 1 8 Twitter shares 8 532 LinkedIn shares 532 1 GooglePlus shares 1 542
Marketingfacts

“Alles wat we bij ING doen heeft relevantie voor het dagelijks leven van klanten: of je nu een reis boekt, je lunch betaalt, stopt met werken of gaat samenwonen. In alle doelen en dromen die mensen hebben, spelen geldzaken een rol. Met contentmarketing...

Lees verder op Marketingfacts »

81 Facebook shares 81 64 Twitter shares 64 374 LinkedIn shares 374 5 GooglePlus shares 5 524
Marketingfacts