Startup-ambassadeur Constantijn werd dinsdag in De Wereld Draait Door ten onrechte neergezet als de boeman in een startupwereld met te weinig vrouwen, betoogt Voys-oprichter Mark Vletter. ‘Als iemand zich de afgelopen jaren hard heeft gemaa...

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 28 Twitter shares 28 28
Sprout

We werken gemiddeld 90.000 uur. Een kleine verbetering in je productiviteit heeft dus al een enorme impact. Een jaar lang testte ik adviezen uit onderzoek en literatuur om meer uit mijn werkdag te halen. Graag nodig ik je uit om ook te gaan experimenteren...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 27 Twitter shares 27 27
Frankwatching

Als marketeer weet je dat er verschillen in B2B- en B2C-marketing bestaan. In B2B gaat het om de kwaliteit en minder om de kwantiteit. Dat leidt tot minder spannende aantallen in websitebezoekers, verzonden e-mails en minder data voor conversieoptimalisat...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 27 Twitter shares 27 27
Frankwatching

Scholieren gaan het klimaat redden, de Brexit gaat vast niet door, de Rijksoverheid zegt dat Iedereen iets doet, dé bestseller van 2019 leert dat De meeste mensen deugen, en wij hebben het Songfestival. Hoera! De online designtrends zijn net zo optimisti...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 24 Twitter shares 24 24
Frankwatching

Weet jij hoeveel concurrenten je hebt als je nú een bericht plaatst op Facebook? 1200. Er staan 1200 berichten voor je klaar als je inlogt bij Facebook (of een ander socialmedia-kanaal). Hoe zorg je er dan voor dat jij bovenaan staat met jouw bericht op...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 24 Twitter shares 24 24
Frankwatching

Column – Is er een toekomst voor tools die social media monitoren? Een interessante vraag die ik tegenkwam in dit artikel. Socialmedia-platformen wijzigen namelijk steeds hun API’s en verwijderen meetmogelijkheden. Zo bevat de beperkte Instagram-d...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 24 Twitter shares 24 24
Frankwatching

Begin een podcast, riep iemand enthousiast op LinkedIn. Waarop een ander inbracht dat het voor 99,9 procent van de mkb’ers een kansloze bezigheid is. Wie heeft er gelijk? Het klinkt goed: begin een podcast. Hoe moeilijk kan het zijn? Je babbelt wat in e...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Frankwatching

Shell kreeg er van langs bij Zondag met Lubach, met een boemerang die het bedrijf terug kon verwachten. BP werd op social media ook al digitaal om de oren geslagen. Waarom? Beide bedrijven uit de Top 20 van meest vervuilende bedrijven ter w...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Marketingfacts

Evergreen content is content die je telkens weer kunt gebruiken om nieuwe bezoekers van dienst te zijn. Of, zoals het in dit artikel op Business2Community staat: Content that stays relevant and sustainable over time that is optimized for search engines is...

Lees verder op BoukeVlierhuis.nl »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
BoukeVlierhuis.nl

Grote techbedrijven zijn steenrijk en almachtig geworden dankzij onze persoonlijke data. Katryna Dow wil met haar onderneming Meeco en haar ‘API of me’ de rollen radicaal omkeren: we moeten onze eigen digitale identiteit creëren en we moeten z...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Bloovi
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/