Of het gaat om een rapport, jaarverslag, nieuwsbericht op je website of een socialmedia-update, je wil dat jouw tekst gelezen wordt door je doelgroep en de boodschap overbrengt die je voor ogen hebt. Ik deel 15 schrijftips van succesvolle auteurs waarmee...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Frankwatching

Na je vakantie met een leeg hoofd en een schone lei weer aan de slag? Dit is het moment om te kijken of je slimmer kunt werken! Door slimmer om te gaan met e-mails, prioriteiten en je plannen voor de komende tijd, werk je efficiënter en productiever. Daa...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Frankwatching

Het kan bijna geen verrassing zijn, want fietsen zit veel Nederlanders in de genen: we hebben in ons land de meeste fietsvriendelijke steden. Meer dan waar ook ter wereld. We mogen daar best trots op zijn! Want waar anders is de infrastructuur voor f...

Lees verder op DutchCowboys »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
DutchCowboys

Vooral digitale scale-ups willen snel over de grens trekken, maar worstelen met het beantwoorden van de ‘waar, wie, hoe’-vragen. Het Expansion Playbook, waar experten Omar Mohout (Sirris) en Frederik Tibau (Agoria) aan meewerkten, kan soelaas b...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Bloovi

Een commerciële tekst moet natuurlijk gewoon goed zijn, maar het liefst niet saai. Hoe maak je creatieve copy, als je zelf niet creatief bent? Volgens Roy Ishak, copywriter en auteur van ‘Creatief schrijven voor copywriters‘ (affiliate), is h...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 15 Twitter shares 15 15
Frankwatching

Veel mensen zullen teruggaan naar kantoor en daar heel blij van worden, maar anderen willen de pluspunten van werken-op-afstand juist behouden. Ergo: het tijdperk van hybride werken is begonnen. Maar wat doen we nu dan? Wat betekent hybride werken meer da...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Frankwatching

Steeds meer bedrijven zien kansen om hun dienstverlening te verbeteren door betalen en andere financiële diensten te integreren in hun aanbod. Door digitalisering wordt dit eenvoudiger en goedkoper. Betekent dit het einde van de banken, zoals we die kenn...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Marketingfacts

‘Als ik jouw teksten lees, lijkt het net of je gewoon naast mij zit, tegen mij te praten. Dat vind ik zo gaaf! Hoe kan ik dat leren, hoe heb jij dat gedaan?’ Deze vraag werd me laatst gesteld door iemand die mijn mails krijgt. Heerlijke vraag, want wa...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Frankwatching

Ik ben benieuwd: hoe gebruik jij LinkedIn? Voor marktinzichten? Om er advertenties op te draaien? Voor recruiting? Als salestijger? Uit onderzoek van LinkedIn onder leden, blijken er 300+ waardeproposities te zijn. Drie hiervan blijken het belangrijkst. M...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Frankwatching

De zomervakantie is begonnen (of in zicht). Dat betekent dat veel mensen op vakantie gaan. Voor marketeers is dat altijd een uitdagende periode. Meer mensen op vakantie betekent minder (online) interactie op de marketingkanalen. Dit leidt uiteraard ook to...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 14 Twitter shares 14 14
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/