De kogel is door de kerk: je wil een nieuwe website. Alleen waar begin je? Hoe ga je dat enorme project, want dat is het, aanpakken? En als je dat al weet, welke zaken ga je in huis doen en welke uitbesteden aan een bureau of freelancer? Ik heb in zeven j...

Lees verder op Frankwatching »

120 Facebook shares 120 69 Twitter shares 69 531 LinkedIn shares 531 6 GooglePlus shares 6 726
Frankwatching

Oppas startup Charly Cares heeft bij niet nader genoemde partijen een investering van 400.000 euro opgehaald. Met dat geld wil het Nederlandse bedrijf investeren in marketing, de ontwikkeling van onze app en de operationele kant....

Lees verder op Emerce »

435 Facebook shares 435 11 Twitter shares 11 270 LinkedIn shares 270 1 GooglePlus shares 1 717
Emerce

De wegen van LinkedIn zijn soms ondoorgrondelijk. Zeker nu de nieuwe user interface is uitgerold, leven er een hoop vragen onder de gebruikers. Voor een aantal zaken zijn er handige workarounds of slimmigheidjes. In dit artikel delen we er 5 met je. 1. La...

Lees verder op Frankwatching »

44 Facebook shares 44 93 Twitter shares 93 567 LinkedIn shares 567 3 GooglePlus shares 3 707
Frankwatching

Ann Handley, ’s werelds eerste chief content officer, komt op 18 mei naar Nederland om te spreken tijdens Content Marketing Fast Forward. Haar verhaal: the big, bold, brave new world of content. Hoe zorgen we ervoor dat we content creëren die opva...

Lees verder op Marketingfacts »

64 Facebook shares 64 101 Twitter shares 101 478 LinkedIn shares 478 3 GooglePlus shares 3 646
Marketingfacts

Steeds meer organisaties duiken in de ‘blue ocean’ die emotionele klantbeleving heet. Ze verlaten de tegenhanger, waar het stikt van de concurrentie tussen bedrijven die de klant niet of veel minder centraal stellen, en ze vooral concurreren o...

Lees verder op Frankwatching »

145 Facebook shares 145 87 Twitter shares 87 389 LinkedIn shares 389 6 GooglePlus shares 6 627
Frankwatching

Hoe zorg je ervoor dat het nieuwe intranet een succes wordt? Een vraag die Paul Kouwenberg (webadviseur) en Irma van den Meijdenberg (communicatieadviseur) van zorginstelling Thebe (regio Noord-Brabant) zichzelf anderhalf jaar geleden stelden. Na een aan...

Lees verder op Frankwatching »

227 Facebook shares 227 60 Twitter shares 60 332 LinkedIn shares 332 3 GooglePlus shares 3 622
Frankwatching

Een start-up op de juiste manier laten groeien is een hele uitdaging. Want hoe neem je de juiste mensen aan wanneer je nog geen personeelsbeleid hebt? Op welke manier krijg je potentiële klanten en investeerders mee in je innovatieve idee? En ho...

Lees verder op Bloovi »

428 Facebook shares 428 25 Twitter shares 25 128 LinkedIn shares 128 1 GooglePlus shares 1 582
Bloovi

Waar moet je zijn als ondernemer? In Nederland, zo ontdekte financieringsexpert Martijn Lentz. Wij hebben het beste ecosysteem voor ondernemers ter wereld. ‘We mogen trots zijn op onze bedrijven.’...

Lees verder op Sprout »

0 Facebook shares 0 159 Twitter shares 159 402 LinkedIn shares 402 1 GooglePlus shares 1 562
Sprout

De tone of voice is de stem van je merk, zorgvuldig afgestemd op de doelgroep die je wil bereiken. Uit eigen ervaring heb ik gemerkt dat een aantal pijlers voor succes zorgen. Hoe zorg je ervoor dat je de stem van jouw merk kunt inzetten als een krachtig...

Lees verder op Frankwatching »

90 Facebook shares 90 77 Twitter shares 77 388 LinkedIn shares 388 3 GooglePlus shares 3 558
Frankwatching

Terugbetaalapp Tikkie van ABN is in minder dan een jaar na introductie door de grens van een half miljoen gebruikers gebroken. De bank spreekt over de 'snelst groeiende betaalapp van Nederland'....

Lees verder op Emerce »

30 Facebook shares 30 31 Twitter shares 31 485 LinkedIn shares 485 2 GooglePlus shares 2 548
Emerce