SEO staat voor search engine optimization, oftewel zoekmachineoptimalisatie. Geloof het of niet, maar bij die betekenis ligt een probleem. Het klinkt misschien tegenstrijdig, maar het zwaartepunt van goede SEO moet in 2020 niet meer op de zoekmachine ligg...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Marketingfacts

Een ‘Snelle Planga’, ‘Smoorverliefd’ of een ‘Slippertje’. Drie recente voorbeelden van artiesten die een nummer hebben uitgebracht in opdracht van een merk of organisatie met groot succes tot gevolg. We zagen artiesten als Donnie, Snelle en Me...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 22 Twitter shares 22 22
Marketingfacts

Mede door de komst van emoji, is beeldtaal de snelstgroeiende taal. Waar we vroeger een aantal leestekens achter elkaar plaatsten, hebben we nu toegang tot een bibliotheek van duizenden plaatjes en pictogrammen. Een populaire taal, maar zijn emoji ook ges...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 22 Twitter shares 22 22
Frankwatching

Demo’s, vlogs, tutorials, testimonials, interviews, webinars en bedrijfsfilms. YouTube is uitgegroeid tot een van de meest populaire websites voor het plaatsen en delen van video’s. Het is na Google de meestgebruikte zoekmachine. Voor sommigen is het...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 21 Twitter shares 21 21
Frankwatching

TikTok is met inmiddels 1,5 miljard downloads in totaal, na WhatsApp en Messenger de meest gedownloade non-gaming app van 2019. Deze video-app is in één jaar maar liefst 655.8 miljoen keer gedownload. Hierbij laat het Instagram ver achter zich, met R...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 21 Twitter shares 21 21
Frankwatching

Net zoals vorig jaar is het vertrouwen in social media niet iets om over naar huis te schrijven. Maar dat betekent niet dat we onze socialmedia-accounts massaal opheffen. We maken in 2020 juist meer gebruik van social media. Zelfs Facebook groeit, maar ni...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 21 Twitter shares 21 21
Frankwatching

“Een like is als een compliment van je moeder,” stelt Ashley Vinson van Facebook. “Het is goed bedoeld, maar vooral gemakkelijk en weinig zeggend.” Haar boodschap is duidelijk: we moeten het succes van content niet laten afhangen van likes of ande...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Frankwatching

Tot anderhalf jaar geleden was Matthias De Clercq nog de Belgische baas van Coolblue. Van die friendly B2C corporate – al neemt hij die typering liever zelf niet in de mond – maakte hij de overstap naar de B2B start-up nexxworks. Hoe ver en onz...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Bloovi

Peter Minkjan, social video strategist bij 5PM doet een oproep: richt je minder op hypes en begin eens met helpen....

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Marketingfacts

Wat brengt 2020 voor user experience design? 2020 staat volgens velen in het teken van transparantie en aandacht voor de ethische kant van digital design. In dit artikel zet ik deze en andere UX-designtrends voor 2020 op een rij. Met welke nieuwe vormen v...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 20 Twitter shares 20 20
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/