Biochips, 5G, autonoom rijden… Welke technologieën gaan de komende jaren een enorme impact hebben voor mensen en bedrijven? Gartner heeft de nieuwe versie van de Hype Cycle for Emerging Technologies gepubliceerd. Ze signaleren 5 belangrijke trends. Wat...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 26 Twitter shares 26 26
Frankwatching

Sven De Cleyn - imec.istart Program Manager bij imec - en Hans Maertens - gedelegeerd bestuurder bij Voka - vertellen naar aanleiding van toekomstig evenement The Big Score hoe je van corporate venturing een succesverhaal kan maken. Waarom en ho...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 24 Twitter shares 24 24
Bloovi

Waar voorheen webcare-medewerkers van vlees en bloed klachten, vragen en complimenten beantwoordden, experimenteren steeds meer bedrijven met chatbots. Voordelen van chatbots zijn dat ze 24/7 bereikbaar zijn en dat ze supersnel reageren. Een nadeel is dat...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Frankwatching

De hashtag speelt een fundamentele rol in socialmedia-marketing. Merken gebruiken steeds meer hashtags om hun producten en/of diensten op de markt te brengen. Als je als marketeer de stap nog niet heb gezet, of als jouw strategie nog geen concrete resulta...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Frankwatching

Bij het commercieel inzetten van sociale media worden doelen teveel alleen gericht op de meetbare effecten van berichten, zoals het aantal likes, clicks of directe conversie. Analytische tools triggeren je wedstrijdgevoel: hoger, beter, meer, direct..! Al...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Marketingfacts

Nederlandse luisteraars ‘betalen’ het liefst voor podcasts door middel van het luisteren van advertenties, maar vinden veel advertenties tegelijkertijd irritant. Dit blijkt uit een recent onderzoek onder ruim duizend Nederlandse podcastluisteraars. Ka...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 23 Twitter shares 23 23
Frankwatching

Er zijn goede redenen om als organisatie te communiceren over ambities en activiteiten op het vlak van Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO), duurzaamheid, klimaat en milieu. Maar hoe doe je dat het beste? Met deze actuele trends en adviezen voorko...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 22 Twitter shares 22 22
Frankwatching

"Price is what you pay. Value is what you get", liet voormalig rijkste man ter wereld Warren Buffett ooit optekenen. Daarmee illustreerde hij – waarschijnlijk onbewust – precies de ietwat apathische houding die veel marketeers tentoonspreiden ten aanz...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 22 Twitter shares 22 22
Marketingfacts

Je tovert met zinnen. Maakt content die aantrekkelijk en goed vindbaar is. En je inspireert collega’s om hetzelfde te doen. Dat is niet niks. Gelukkig zijn er tools die het je een stuk makkelijker maken. Bekijk en installeer ze, je krijgt er geen sp...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 22 Twitter shares 22 22
Frankwatching

Het gaat snel voor MolenGeek, het levenswerk van Ibrahim Ouassari en Julie Foulon. De start-up begon ooit als organisator van evenementen voor jonge bedrijfjes om de nieuwste tech te ontdekken. Vandaag is MolenGeek een volwaardige programmeerscho...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 22 Twitter shares 22 22
Bloovi
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/