Modemerk ontwerpt kleren voor Fortnite-personages geschreven door Bloovi Redactie in Ondernemersnieuws....

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Bloovi

Deze hamster handelt in cryptomunten en geeft echte investeerders het nakijken geschreven door Bloovi Redactie in Ondernemersnieuws....

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Bloovi

Hogescholen zenden hun studenten naar Wereldexpo in Dubai geschreven door Bloovi Redactie in Ondernemersnieuws....

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Bloovi

'Nudging bij online shoppen werkt', constateert onderzoeksbureau Future of Food Institute. In het tweede 'Ga voor Kleur Lab', waarin zogenoemde nudges dit keer zijn ingezet in een online omgeving om de klant te verleiden, steeg de verkoop van groenten in...

Lees verder op Customerfirst »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Customerfirst

Innovatie is de levensader van Koramic2Engage. De klantcontactleverancier anticipeert op de groeiende wens naar digitale oplossingen en deed al de nodige ervaring op met Natural Language Processing en Conversational AI. Er zijn uitdagingen om zulke nieuwe...

Lees verder op Customerfirst »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Customerfirst

Voor het digitaliseren van je klantcontact moet je soms diep in de buidel tasten. Toch levert je dit als bedrijf uiteindelijk meer op dan wanneer je het beantwoorden van vragen en klachten via de telefoon blijft doen, schrijft Peter Philips. Hij is werkz...

Lees verder op Customerfirst »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Customerfirst

Toen de logistieke operatie van Forever Direct nog door een logistieke dienstverlener werd uitgevoerd stond operational excellence centraal. Op het moment dat ze zelf de logistiek zijn gaan doen, stonden Peter van Eijk (Director Operations) en Niels Homme...

Lees verder op Customerfirst »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Customerfirst

De nieuwe tech start-up 'Please ask m' wil de zakelijke hospitality sector digitaliseren en efficiënter maken. Het Rotterdamse bedrijf dat wordt gerund door drie jonge ondernemers, ontwikkelt software die hotel- en vergaderaanvragen automatisch verwerkt....

Lees verder op Customerfirst »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Customerfirst

Vanuit de CXPA Nederland hebben CCXP’s en leden onder aanvoering van Marjolein Droog (CX Expert) en Nienke Bloem, cx educator, trusted advisor en keynote speaker, de 'CX Troonrede' geschreven. 'Customer Experience Professionals, leiders van organisaties...

Lees verder op Customerfirst »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Customerfirst

Heb je behoefte aan een contact center platform én kantoortelefonie, dan was je tot op heden altijd aangewezen op twee verschillende leveranciers. Met ieder hun eigen aanspreekpunt. Dat hoeft nu niet meer: met het volledig eigen platform Steam-connect is...

Lees verder op Customerfirst »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Customerfirst
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/