Bigger is niet meer better. Zeker niet wanneer het gaat om een huis: in plaats van wonen in een villa, dromen we nu van een piepklein huis in het bos. De nieuwste trend op gebied van wonen zijn tiny houses. In november verschijnt er een boek over, er...

Lees verder op DutchCowboys »

623 Facebook shares 623 32 Twitter shares 32 48 LinkedIn shares 48 4 GooglePlus shares 4 707
DutchCowboys

De laatste weken is er heel wat deining ontstaan toen bekend raakte dat de organisatie van het Belgische dancefestival Tomorrowland, in overleg met de politie-autoriteiten, festivalbezoekers screent op mogelijke risicofactoren. Sommigen schreeuwd...

Lees verder op Bloovi »

474 Facebook shares 474 28 Twitter shares 28 151 LinkedIn shares 151 3 GooglePlus shares 3 656
Bloovi

Als consument is een logo vaak je eerste kennismaking met het bedrijf. In de meeste gevallen een ontmoeting die je snel weer bent vergeten. Maar bij deze 14 bedrijven is het logo zó slecht dat je haast niets anders kunt, dan heel hard wegren...

Lees verder op Sprout »

101 Facebook shares 101 21 Twitter shares 21 518 LinkedIn shares 518 0 GooglePlus shares 0 640
Sprout

Greenhouse Group en Exterion hebben op het Centraal Station in Eindhoven een eerste hyper gelokaliseerde dynamische advertentie getoond op een Digital Out Of Home (DooH) scherm....

Lees verder op Emerce »

235 Facebook shares 235 16 Twitter shares 16 386 LinkedIn shares 386 0 GooglePlus shares 0 637
Emerce

Ondernemers worden vaak over één kam geschoren. Ze worden beschouwd als mensen die goed zijn in netwerken, spreken voor een groot publiek en het aansporen van werknemers (zoals Jordan Belfort dat in The Wolf of Wall Street doet). Ze houden van aandacht...

Lees verder op Frankwatching »

76 Facebook shares 76 57 Twitter shares 57 474 LinkedIn shares 474 5 GooglePlus shares 5 612
Frankwatching

De Rabobank is in de ogen van potentiële klanten de beste in het WUA-onderzoek naar de online oriëntatie op een hypotheek. In dit interview een gesprek met Jeroen Lausberg, lead marketing manager en Dorkas Koenen, CMO. Over marketeers die...

Lees verder op Marketingfacts »

58 Facebook shares 58 46 Twitter shares 46 469 LinkedIn shares 469 6 GooglePlus shares 6 579
Marketingfacts

Goed bezig met je conversie? Die kan nog veel hoger, kan ik je vertellen. Onzin, denk je misschien. Ik doe al van alles om mijn klant over de streep te trekken. Heel goed! Met de inzichten van dr. Robert Cialdini over pre-suasion doe je hier nog een schep...

Lees verder op Frankwatching »

73 Facebook shares 73 66 Twitter shares 66 396 LinkedIn shares 396 6 GooglePlus shares 6 541
Frankwatching

Onlinemarketingbureau OMCollective komt op de proppen met haar eigen opleidingsprogramma. Bij het zogeheten ‘OMCollege’ kunnen bedrijven hun vaste of nieuwe medewerkers zich laten ontpoppen tot onlinemarketeers. Waarom CEO Michel De Baer dit...

Lees verder op Bloovi »

352 Facebook shares 352 24 Twitter shares 24 163 LinkedIn shares 163 2 GooglePlus shares 2 541
Bloovi

E-mail is net onkruid, verzuchtte ik ooit op Twitter. Per mail die je verwijdert lijk je er drie terug te krijgen. En ben je onlangs op vakantie geweest, dan is er helemaal geen doorkomen aan. Gek word je ervan… maar is dat eigenlijk wel nodig? Auteur R...

Lees verder op Frankwatching »

40 Facebook shares 40 37 Twitter shares 37 429 LinkedIn shares 429 4 GooglePlus shares 4 510
Frankwatching

Het is vrijdagavond. Je hebt een drukke week gehad, het salaris is net uitbetaald en je gaat in het casino vieren dat het weekend is. In je hoofd speelt de vraag ‘Zal ik mijn gehele salaris op rood zetten?’. Het antwoord is waarschijnlijk NEE,...

Lees verder op Frankwatching »

88 Facebook shares 88 43 Twitter shares 43 360 LinkedIn shares 360 5 GooglePlus shares 5 496
Frankwatching