Een hoekpand aan de Witte de Withstraat in Rotterdam is door Jumbo tijdelijk omgebouwd tot (virtuele) supermarkt. Met de vernieuwde app van Jumbo kun klanten de aanwezige producten scannen en aan hun winkelmandje toevoegen....

Lees verder op Emerce »

16 Facebook shares 16 28 Twitter shares 28 715 LinkedIn shares 715 3 GooglePlus shares 3 762
Emerce

Het brein van pubers is een brein dat zichzelf opnieuw uitvindt. Wat in de hersenen niet gebruikt wordt, stoot het puberbrein rigoureus af. En dat terwijl wat wel gebruikt wordt, juist veel efficiënter gemaakt wordt. Deze verbouwing van het brein gaat ge...

Lees verder op Frankwatching »

321 Facebook shares 321 58 Twitter shares 58 354 LinkedIn shares 354 5 GooglePlus shares 5 738
Frankwatching

Gent staat al langer dan vandaag bekend als dé scale-up city van België. Verschillende start-ups ontwikkelden zich tot groeibedrijven van formaat, en heel wat incubatoren, co-working spaces zagen er al het levenslicht. Binnenkort opent ook acce...

Lees verder op Bloovi »

368 Facebook shares 368 38 Twitter shares 38 253 LinkedIn shares 253 1 GooglePlus shares 1 660
Bloovi

Jochanan Bax investeerde 14 jaar geleden samen met zijn broer 450 euro in een webshop voor muziekapparatuur. Nu dat bedrijf door de 100 miljoen omzet gaat en 400 collega's telt is zijn grootste uitdaging: delegeren....

Lees verder op Sprout »

625 Facebook shares 625 0 Twitter shares 0 20 LinkedIn shares 20 0 GooglePlus shares 0 645
Sprout

Als we het over arbeidsmarktcommunicatie hebben, gebeurt het nog weleens dat de lege hulzen, gebakken lucht, hypes en diverse andere vormen van bullshit je om de oren vliegen. Terwijl een arbeidsmarktstrategie zonder bullshit ook werkt. Hoe maak je een n...

Lees verder op Frankwatching »

47 Facebook shares 47 65 Twitter shares 65 525 LinkedIn shares 525 4 GooglePlus shares 4 641
Frankwatching

Langzamerhand krijgen steeds meer mensen de beschikking over de nieuwe interface van LinkedIn op de desk-/laptop. En dat is ook de nodige hocus-pocus! Wij zijn enthousiast over hoe het eruitziet. Heel fris, overzichtelijk én heel visueel ingericht. Maar...

Lees verder op Frankwatching »

59 Facebook shares 59 93 Twitter shares 93 465 LinkedIn shares 465 6 GooglePlus shares 6 623
Frankwatching

Dat het vakgebied customer experience management de afgelopen jaren een enorme boost heeft gekregen, is wel duidelijk. Organisaties stellen zichzelf de vraag: 'Hoe kunnen we onze klantbeleving verbeteren?'. Als antwoord op die vraag zijn ze gaan inzoomen...

Lees verder op Marketingfacts »

48 Facebook shares 48 40 Twitter shares 40 526 LinkedIn shares 526 5 GooglePlus shares 5 619
Marketingfacts

Tone of voice: tekstschrijvers, marketeers en communicatieprofessionals hebben het er vaak over. Maar wat bedoelen we ermee? En hoe zorg je voor een consistente spreekstijl voor jouw merk? Om telkens weer de juiste snaar te raken, is het belangrijk te wet...

Lees verder op Frankwatching »

125 Facebook shares 125 73 Twitter shares 73 400 LinkedIn shares 400 4 GooglePlus shares 4 602
Frankwatching

GFK en de branchevereniging van webwinkeliers, Thuiswinkel, komen rond deze tijd met hun onderzoek. Nou ja, onderzoek is misschien wel een groot woord; het is meer een promotie-artikel om vooral nog meer mensen ertoe aan te zetten iets met een webwin...

Lees verder op Marketingfacts »

180 Facebook shares 180 30 Twitter shares 30 381 LinkedIn shares 381 2 GooglePlus shares 2 593
Marketingfacts

Wat: Een nieuwe DNA-methylatietest voor de screening van baarmoederhalskanker. Wie: Jean-Luc Kraaijenoord, Wisse Krikke en Nutte van Belzen Sinds: 2016 Pay-off: Providing the missing link in cervical cancer screening In Nederland alleen al krijgen...

Lees verder op Sprout »

398 Facebook shares 398 0 Twitter shares 0 194 LinkedIn shares 194 0 GooglePlus shares 0 592
Sprout