Niels Straatsma is de nieuwe creatieve directeur bij TBWA\X, het all-round experience bureau van de TBWA\NEBOKO Groep. Dit is een nieuwe functie binnen het bureau. Bij TBWA\X zal Straatsma werken voor onder andere Philips, T-Mobile en adidas....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Emerce

Online betalen blijft een hobbel, zeker in vergelijking met betalen in de winkel. Snelle en gemakkelijke betaling online verdient daarom speciale aandacht....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Emerce

Online bank Knab mag klanten verplichten om een smartphone-app te gebruiken om toegang tot hun persoonlijke bankomgeving te krijgen. De bank hoeft geen alternatief aan te bieden, zo oordeelt het financiële klachteninstituut Kifid....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Emerce

D-Link presenteert naar eigen zeggen 's werelds eerste Wi-Fi 6 USB-adapter. De DWA-X1850 brengt de snelheid van het snellere Wi-Fi naar apparaten die Wi-Fi 6 niet uit zichzelf ondersteunen....

Lees verder op Emerce »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Emerce

Wat brengt 2022 voor de arbeidsmarkt, HRM en recruitment? Inmiddels blog ik al een kleine 5 jaar voor Frankwatching. Voor wie me kent: ja, ik houd van een losse schrijfstijl. En ik lach altijd erg hard om mijn eigen grappen. Maar als je de komende jaren e...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Frankwatching

Reclamemakers zijn vaak enthousiaste, creatieve geesten die zich thuis voelen bij kreten als 'the sky is the limit' of Walt Disney’s: 'Als je het kunt dromen, kun je het dóen'. Ik moet bekennen; dat soort kreten is ook op mijn mindset getatoeëerd. Het...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Marketingfacts

Toen Marion Naudts vier jaar geleden voor het eerst een workshop gaf over natuurlijke huidverzorging had ze nooit gedacht dat dat haar fulltime job zou worden. Onder de naam ‘Marion Maakt’ neemt ze zowel online als offline duizenden mensen mee...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Bloovi

Go, go, go. We blijven maar gaan, geen tijd om even stil te staan bij wie we zijn, wat we doen of voelen. We maken plannen voor later, maar vergeten al eens het hier en nu. Heel wat mensen vliegen de dagen en weken door in deze rush van het leven,...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Bloovi

Je mag als bedrijf nog de beste producten of diensten hebben: als je die niet vlot tot bij de klanten krijgt zal je kansen missen of wrevel opwekken. Een goede planning kan dus écht het verschil maken. Vanuit dat gegeven startte Ken De Norre-De...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Bloovi

Levensgenieter, pragmaticus, positivist. Zo omschrijft Elise Vanaudenhove (53), CEO van schoenen- en modeketen Bristol zichzelf. In het najaar van 2018 nam ze als lid van de derde generatie het familiebedrijf over, nadat ze er zoveel jaren voordien...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 0 Twitter shares 0 0
Bloovi
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/