De toekomst van customer experience (CX) is niet bepaald in steen gebeiteld. Zeker niet met allerlei nieuwe trends die de kop opsteken, van de opkomst van nieuwe data-analysetechnieken als machine learning, tot de groeiende populariteit van web - en mobil...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 48 Twitter shares 48 48
Marketingfacts

Ondernemingen als Facebook, Google en Amazon hebben hun businessplannen de afgelopen jaren op een briljante manier uitgevoerd. Via hun platforms kunnen miljarden mensen sneller en makkelijker dan voorheen contacten onderhouden, informatie vinden en produc...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 40 Twitter shares 40 40
Frankwatching

Digital marketing is constant in ontwikkeling. Was je er even tussenuit of heb je een moment niet opgelet, dan ziet de wereld er opeens anders uit! Daarom zetten we de belangrijkste ontwikkelingen en must-reads van de eerste helft van 2019 (oké, plus een...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 37 Twitter shares 37 37
Frankwatching

We zijn natuurlijk al flink op weg in 2019, maar ‘na de zomer’ voelt toch altijd een beetje als de tweede helft van het jaar. Heb jij al scherp waarop jij je deze laatste maanden gaat focussen? Of is alles weggeëbd tijdens de vakantie? Na het lezen v...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 33 Twitter shares 33 33
Frankwatching

Artificiële Intelligentie verdeelt de wereld in twee kampen: believers versus non-believers, optimisten versus pessimisten. Hoog tijd voor een beetje nuance. Mieke De Ketelaere, programmadirecteur AI bij de wereldvermaarde onderzoeksinstelling i...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 32 Twitter shares 32 32
Bloovi

Legio tieners die backflips maken, bizarre dansjes doen en lipsyncen op een grote pop- of R&B-hit. En dat allemaal in korte video’s van 15 seconden. Ik heb het over het nieuwste socialmedia-fenomeen: TikTok. Wat verklaart het succes van TikTok? Hoe...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 32 Twitter shares 32 32
Frankwatching

De afgelopen maanden is er veel aandacht op LinkedIn voor de werking van het algoritme. Soms is de berichtgeving gebaseerd op gedegen onderzoek. Nog vaker gebaseerd op alléén eigen ervaringen. Al die aandacht voor het algoritme is niet vreemd. Het is na...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 31 Twitter shares 31 31
Frankwatching

De Stichting Reclame Code, je weet wel, van de Reclame Code Commissie, is een campagne gestart om de informatie over reclame door influencers te verduidelijken. Zowel de adverteerders als de influencers houden zich namelijk niet aan de regels. Bij 75 proc...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 31 Twitter shares 31 31
Frankwatching

Een aantal foto(stock)bureaus en fotografen zijn op jacht. Ze willen schadevergoeding voor de inbreuken op hun auteursrecht. Terecht. Als er tenminste wel sprake is van een inbreuk en dat is lang niet altijd het geval. Tegelijkertijd zijn er sneaky copyca...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 30 Twitter shares 30 30
Frankwatching

HR is vaak niet de meest tot de verbeelding sprekende afdeling van de boîte: rigide functieomschrijvingen, uurroosters, teambuildingactiviteiten,… Toch is een innovatief HR-beleid een cruciale pijler van elke organisatie die wil overleven en r...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 29 Twitter shares 29 29
Bloovi
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/