Social media worden onveranderd veel gebruikt door Nederlanders. Liefst 96 procent is actief op social media. WhatsApp blijft het meest belangrijke sociale medium. Instagram en YouTube zijn de grootste stijgers. De uittocht van jongeren op Facebook z...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 94 Twitter shares 94 94
Marketingfacts

Voor mij staat 2020 in het teken van de kansen pakken van technologie, maar niet vanzelfsprekend daarop vertrouwen. Via social media wist de overheid een veel groter bereik te creëren. Maar wil je als overheid overgeleverd zijn aan de grillen van commerc...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 54 Twitter shares 54 54
Frankwatching

In 2005 kwam de eerste Tony's Chocolonely reep op de markt; melkchocolade in een alarmerende rode verpakking, Fairtrade en '100 procent slaafvrij'. Tony’s streeft naar kinderslaafvrije chocolade en wil cacaoboeren beter betalen. Samen met experts probee...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 46 Twitter shares 46 46
Marketingfacts

Tijd om aan de slag te gaan met je marketingplan voor 2020! En dan is het handig om te weten wat je in 2020 kunt verwachten op LinkedIn. Wij hebben de nieuwste trends en de laatste functionaliteiten weer voor je op een rijtje gezet. 1. Influencer marketin...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 42 Twitter shares 42 42
Frankwatching

Waar de één in een webcaregesprek vooral kiest voor woorden als vervelend, sorry, of helaas om medeleven richting een klant te tonen, focust de ander zich op het (direct) bieden van een oplossing – vaak zonder deze woorden te gebru...

Lees verder op Marketingfacts »

0 Facebook shares 0 36 Twitter shares 36 36
Marketingfacts

Wat brengt 2020 voor digital marketing, online communicatie, social media en tech? De redactie van Frankwatching zet voor jou de opvallendste online trends op een rij. Onze experts delen hun visie op deze ontwikkelingen en geven je meteen handige tips mee...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 34 Twitter shares 34 34
Frankwatching

Het 'Building tribes - reisgids voor organisaties' is geschreven voor iedereen die liever een tribe bouwt dan een organisatie bestuurt. Bloovi sprak met co-auteur Jitske Kramer die als corporate antropologe in verschillende culturen antwoorden vond...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 31 Twitter shares 31 31
Bloovi

Instagram: het platform dat we bijna allemaal gebruiken. Maar de ultieme succesformule blijft toch altijd een beetje mysterieus. De exacte werking van het algoritme blijf ook ik je schuldig, maar ik weet wel hoe je makkelijk meer views en engagement reali...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 31 Twitter shares 31 31
Frankwatching

Het wordt een razend druk maar superboeiend 2020 voor serieondernemer en fintechpionier Jurgen Ingels. Zijn nieuw fonds Smartfin II zal meer dan 240 miljoen euro in veelbelovende techbedrijven pompen. En in het najaar (8-11 oktober) organiseert hij...

Lees verder op Bloovi »

0 Facebook shares 0 30 Twitter shares 30 30
Bloovi

Ter ere van het nieuwe decennium kijk ik vooruit naar de grootste digitale veranderingen die de komende 10 jaar staan te gebeuren. Rechtstreeks vanuit de glazen bol: de top 7 sectoren waar we veel van kunnen verwachten. Gelukkig Nieuwjaar iedereen! De 202...

Lees verder op Frankwatching »

0 Facebook shares 0 29 Twitter shares 29 29
Frankwatching
Aangeboden door: https://hjwebdevelopment.nl/